FANDOM

People Abigail full

Żona rolnika - trzecioplanowa postać z przygody I klątwa, i miłość, i zdrada, nieznana z imienia i nazwiska druga połowa rolnika w Maedicie.

Opis

Jak wiele wieśniaczek maedickich (porównaj żona kowala) czuje się zaniedbywana seksualnie przez pochłoniętego pracą męża, którego uważa za nie do końca odpowiedniego partnera życiowego. Twierdzi, że jest prostakiem. Sama miała zdobyć wykształcenie, lecz jej rodzice uznali jej urodę za zbyt cenną, by miała obrać inny cel w życiu, więc siłą doprowadzili do zawarcia przez nią ślubu z rolnikiem. Owocem ich związku był syn, który w momencie rozpoczęcia przygody sam miał się ożenić (nie pojawia się on w grze), co poniekąd mocno strapiło żonę rolnika z tego powodu, że... urządza on zakrapiany wódką wieczór kawalerski, po którym musiałaby rano posprzątać. Podobnie jak pozostali mieszkańcy wyznaje zasadę My, chłopi, znamy nasze serca. A nasze serca mówią, żeby się przed obcym nie rozmieniać na drobne.

W przygodzie pojawia się już na początku, gdy wraz ze swym mężem pracuje na polu. Występuje w zadaniu "Obcy w domu", w którym rolnik ma zamiar schwytać tajemniczego "obcego", nawiedzającego ich dom podczas nieobecności rodziny. Opracowany przez rolnika plan polega na tym, iż bierze on swą żonę do miasta na zakupy, lecz po oddaleniu się stwierdza, że powinien pójść po grzebień. Plan zdaje egzamin i Geralt oraz rolnik i jego matka przyłapują jego brata rybaka. Rozgniewna matka zabiera synów - rolnika-bimbrownika i rybaka-pijaka - na scysję, podczas gdy Geralt i żona rolnika... pozostają sami. Skonsternowana całym zajściem niewiasta zwierzy się Geraltowi, dlaczego jest żoną takiego prostaka, po czym Geralt przyzna rację jej rodzicom w fakcie, że była ona bardzo ładna. Początkowo nieufna kobieta chętnie rzuci się w ramiona Geralta - należy po prostu przystać na jej propozycję romansu, który zaoowocuje możliwością obejrzenia karty seksu z nią: przedstawiono na niej żonę całkowicie nago, trzymającą srebrny miecz Geralta. Po tej romantycznej schadzce żona rolnika ściągnie na siebie podejrzenia teściowej (matki swego męża), gdyż po odejściu Geralta była cała rozpromieniona. Nic jednak się nie wydało, choć białogłowa postanowiła ograniczyć znajomość z Geraltem. Jeżeli gracz wybrał romans z nią, żona rolnika zamiast Witajcie, szanowny panie będzie witać Białego Wilka słowem Wiedźminie?. Radosne chwile z Geraltem będzie wspominać słowami Czuję się świetnie! Ach, wiedźminie, gdyby mąż i teściowa nie mieli nas teraz na oku, to... no wiesz, co. Ale na razie nie zanosi się, żebym miała chwilę na osobności, bo teściowa zaczęła coś podejrzewać, jak zobaczyła mnie całą rozpromienioną po twojej wizycie u nas. Będę cię miło wspominać.

W zadaniu "Zaklęty krąg" można ją spytać o informacje na temat zaginionych kobiet w okolicy - wtedy żona rolnika opowie Geraltowi o zaginięciu kilku kobiet z sąsiedniej wsi. Twierdzi, że niemal każdego roku ktoś znika, a winę za to może ponosić tajemniczy potwór, gdyż niewiasty znajdowano pokąsane kłami lub rozorane pazurami. Poleci również zasięgnąć informacji u kapitana milicji, któregoś z rzemieślników, kowala lub stolarza jako częstych bywalców targu, a przez to posiadaczom plotek z wielkiego świata.

Ciekawostki

  • Karty seksu w tej przygodzie nie są zapisywane do dziennika, więc można je zobaczyc tylko w jednorazowym przerywniku filmowym.
  • Pewno niedopatrzenie sprawia, że po przyjęciu zadania "Obcy w domu" żona rolnika będzie mówic: "Gdzie jest mój mąż? (...) Poszedł po grzebień?"... tuż po przyjęciu zadania!

Galeria