FANDOM

Adam „Adieu” Pangrattkondotier, dowódca Wolnej Kompanii.

Historia Edytuj

Był zamknięty w więzieniu w Kovirze jako jeden z Psotnych kotów.

Wypuszczony przez Esterada Thyssena wyruszył do Redanii gdzie został najemnikiem. Brał udział min. w bitwie pod Brenną. Po zakończeniu działań wojennych, mimo że nie był rozwiedziony ze swoją żoną poprosił o rękę Słodką Trzpiotkę.

W grze Wiedźmin 2 Edytuj

Pangratt przed przybyciem Geralta do Flotsam przebywał we wsi, gdzie rozłożył na rękę najsilniejszego wieśniaka, Bartosza Szkutę.

Ścieżka Roche'a Edytuj

Adam działa w grze jako najemnik w służbie Kaedwen. W zależności od naszych decyzji możemy go zabić lub oszczędzić. Jeżeli darujemy mu życie, uda się on do Tretogoru, gdzie czeka na niego brzemienna żona (Słodka Trzpiotka).

Adieu jest również mistrzem siłowania się na rękę w obozie Kaedwen. Opowiada Geraltowi historię o tym, że siłował się z nilfgaardzkim żołnierzem. Nilfgaardczyk miał nóż, a słynny kondotier tylko ręce. Mówi, że wykręcił mu rękę i poderżnął gardło, uratowało mu to życie. I jak opowiada, od tamtego czasu ćwiczy codziennie bo jak powiada: W moim fachu silne ręce są ważne.

Ścieżka Iorwetha Edytuj

Spotykamy Adieu i podległy mu oddział najemników w wąwozach niedaleko Vergen podczas walki z Trollicą. Możemy pomóc mu zabić potwora albo podjąć walkę z całym oddziałem. Poobijany Pangratt prosi o łaskę i zostaje więźniem w Vergen.

Galeria Edytuj