FANDOM

Aglaïsdriada, przełożona uzdrowicielek w Col Serrai w Brokilonie. Pomogła Geraltowi wrócić do zdrowia po walce z Vilgefortzem na Thanedd.

Zaraz po przyjeździe poinformowano ją, że Aglaïs pilnie oczekuje jej w Col Serrai. Milva zdziwiła się trochę. Aglaïs była przełożoną brokilońskich uzdrowicielek, a głęboka, pełna gorących źródeł i jaskiń kotlina Col Serrai była miejscem uzdrowień. Usłuchała jednak wezwania, będąc przekonana, że chodziło jakiegoś leczonego elfa, pragnącego za jej pośrednictwem skontaktować się ze swym komandem. A gdy zobaczyła rannego wiedźmina i dowiedziała się, w czym rzecz, wpadła w istny szał. Wybiegła z groty z rozwianym, włosem i całą złość wyładowała na Aglaïs.
Chrzest ognia

– Nie wiem – wzruszyła ramionami Aglaïs. – Ranny. Potrzebuje pomocy. Reszta mnie nie obchodzi.
Milva żachnęła się. Uzdrowicielka znana była z niechęci do gadania.

Chrzest ognia

Gdy po dwunastu dniach wróciła do Brokilonu, wiedźmin już chodził. (...) Milva nie zdziwiła się – wiedziała o cudownych właściwościach leczniczych leśnej wody i zielska, zwanego conynhaelą. Znała też umiejętności Aglaïs.
Chrzest ognia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki