Fandom

Wiedźmińska Wiki

Amanda

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Amandapokoj.png

Pierwsze spotkanie Amandy z Geraltem - screen pochodzący z poradnika Adama Dukszta do zadania "Zaklęty krąg"

Amanda - jedna z postaci w przygodzie "I klątwa, i miłośc, i zdrada" do gry komputerowej "Wiedźmin", złodziejka przybyła do Maeditu, znajoma Jaskra.

Opis Edytuj

Amandaranna.png

Model postaci rannej Amandy

Pojawia jedynie w jednym z wariantów zadania "Zaklęty krąg", kiedy po odpowiedzi na zagadkę młynarza brzmiącą "Czeladnik", zapoznaniu się z treścią zapisków zmarłego czeladnika oraz kupieniu od Ryszarda drugiej bransolety za 1000 orenów pojawi się przed karczmą o śnieżnej cerze. Po wejściu do tawerny jej właściciel informuje Geralta, że zawitał do niego bardzo ważny gośc, oczekujący na bohatera w pokoju gościnnym. Owym gościem okazuje się właśnie Amanda, nieznajoma niewiasta informująca wiedźmina o zleceniu na potwora i... jej chęci do bliższego poznania. Niezależnie od tego, czy Geralt pójdzie z nią do łóżka czy zaproponuje jej popijawę, Amanda ukradnie mu bransolety i ucieknie. Od karczmarza można dowiedziec się, że zmierzała ona w stronę mostu. Geralt zastanie ją tam istotnie, umierającą na skutek rany. Jeżeli Geralt jej nie pomoże (np. odchodząc zbyt daleko), zostanie zakończone jej życie oraz zadanie "Zaklęty krąg", lecz jeżeli spełni jej prośbę i poda jej lekarstow z jej szkatułki. Po wypiciu czerwonego płynu z flakoniku. Amanda podziękuje mu za pomoc, wyjawi swoje imię i wyzdrowieje w błyskawicznym tempie (chociaż uprzedała wcześniej, że potrzebuje trochę czasu na wyzdrowienie). Wyjaśnia mu, co się stało z bransoletami, obiecując dac mu znak poprzez zapalenie świec na kapliczce przy wejściu do wioski w celu umożliwienia Geraltowi schwytania zleceniodawcy kradzieży bransolet. Kiedy sygnał zostanie uruchomiony, wówczas rozpocznie się śledztwo w sprawie zaginięcia kobiet w okolicy, za którą odpowiada - według słów cieśli - potwór, co nasuwa stwierdzenie, że o niego właśnie chodziło Amandzie. W nocy złodziejka pozostawi wiadomośc w kapliczce, po której przeczytaniu trzeba udac się na pola po zachodzie słońca niedaleko młyna. Na miejscu Amanda jest atakowana przez Ryszarda i jego najmitów - milicjant grozi jej śmiercią. Trzeba będzie ich zgładzic. Inne miejsce to szałas w zakątku polnym, gdzie następuje przerywnik filmowy z uwolnieniem Amandy - ta wówczas dołącza do bohatera i razem z nim przystępuje do rozprawy z rzezimieszkami. Niezależnie od tego, w jakich okolicznościach pod koniec tego wariantu zadania zostanie zabity Ryszard, Amanda pięknie podziękuje Geraltowi i odejdzie na zawsze, lecz jeżeli przedtem Geralt z nią zażywał seksu, wówczas otrzyma dodatkowo eliksir z Cidaris dający jeden srebrny talent i jeden złoty talent.

Ciekawostki Edytuj

  • Posiada dwa modele postaci, obydwa zrobione na modelu postaci Niebieskookiej - pierwszy z zieloną suknią i rudymi włosami, zaś drugi taki sam, tyleże z krwawą plamą na brzuchu. W przerywniku uwolenienia Amandy znajduje się niedopatrzenie, gdyż występuje w tej cut-scenie Amanda w modelu postaci Niebieskookiej, bez retekstury.

Linki zewnętrzne Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki