Fandom

Wiedźmińska Wiki

Andres Vierny

3744strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Andres ViernyNordling z oddziału Skellena. Pochodzi z Redanii. Posługuje się nadziakiem. Podczas pościgu za Ciri w Stojeziorach odłącza się od grupy razem z Kenną, Tilem i Dufficeyem. Poniósł śmierć, której przyczyny nie są znane.

Dufficey Kriel, Neratin Ceka, Chloe Stitz, Andres Vierny, Til Echrade... Żadne już nie żyje, proszę trybunału...
Wieża Jaskółki

Andres Vierny, Nordling z Redanii, rezun. Stigward, pirat, renegat ze Skellige. Dede Vargas, diabeł wie, skąd pochodzący, zawodowy morderca. Kabernik Turent, morderca z zamiłowania.
Wieża Jaskółki

- A ja nie chwytam tego rozumem - przyznał się z tyłu Andres Vierny. - Podobnież czarownika jakiegoś mieliśmy tropić, po temu przecie nam czujną dali, Selborne Kenne tu obecną.
Wieża Jaskółki

Chloe Stitz syknęła wściekle, dłonie Frippa i Vargasa popełzły ku rękojeściom, Andres Vierny oparł pięść o wiszący na udzie nadziak. Neratin Ceka nie poruszył się, twarz nie drgnęła mu nawet.
Wieża Jaskółki

- Co jest... - Andres Viemy zerwał się, ale nagle chwycił się oburącz za głowę, otworzył usta, z ust wydobył się skrzek. Szeroko otwartymi oczami wpatrywał się w Stigwarda, ale z nosa i uszu pirata też już ciekła krew, a oczy zachodziły mgłą. Andres upadł na kolana (...). Dziewczyna uderzyła go wzrokiem, a on padł na leżącego bez ruchu Stigwarda i zwinął się w pozycję płodu.
Wieża Jaskółki

Kabernik Turent nie poruszał się, leżał w czerwonej kałuży z szeroko rozrzuconymi rękami i nogami. Andres Vierny usiłował podnieść wciąż nieprzytomnego Stigwarda.
Wieża Jaskółki

Skellen pochylił się w siodle, splunął na zmarzłą ziemię. Za Kenną stanęli Andres Viemy i Til Echrade, jasnowłosy elf. (...)
– Nie będziecie nas – Kenna dumnie uniosła głowę – jak tych psów szczuć na dziewczynę, panie Skellen. I nie damy się na koniec jak psy ubić, jak Neratin Ceka. A, dość tego gadania. Zawracamy!

Wieża Jaskółki

Pochodzenia imienia Andres: nordyckie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki