Fandom

Wiedźmińska Wiki

Antea Derris

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Antea Derris – znana także jako Etna Asider. Córka Pyrala Pratta. Oficjalnie zajmowała się pośrednictwem handlowym. W rzeczywistości hochsztaplerką i oszustką. Wraz z Nikeforem Muusem była odpowiedzialna za kradzież mieczy Geralta i wystawienie ich na aukcji w Domu Borsodych. Działając pod pseudonimem i podając się za wdowę w potrzebie, sprzedała Jaskrowi wadliwy miecz, który poeta podarował następnie Geraltowi. Jej relacje z rodziną były kiepskie. Nie używała nawet rodowego nazwiska. Z ojcem łączyły ją tylko interesy. Utonęła podczas sztormu, który nawiedził Kerack, próbując razem z wiedźminem ratować dzieci.

Antea Derris spojrzała na niego. Wystarczyło. Między Anteą a jej ojcem nie było dużego podobieństwa. Ale spojrzeć umiała Antea identycznie jak ojciec. Jak Pyral Pratt. Muus skurczył się pod spojrzeniem.
Sezon burz

– Tak Ci sie przedstawiła? – Parsknęła Lytta. – Etna Asider? Banalny anagram. Ta osoba to Antea Derris. Najstarsza córka Pratta. Żadną wdówką nie jest, bo nigdy nie wyszła za mąż. Krążą plotki, że nie lubi mężczyzn.

Sezon burz

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Antea Derris

  • Antea Derris

    2 wiadomości

Więcej w Fandom

Losowa wiki