Fandom

Wiedźmińska Wiki

Asse

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rats asse by justanor-d8hq7bg.jpg

Asse, JustAnor

Asse
- członek Szczurów, barczysty syn kowala, młody, na jego twarzy ledwie widoczny jest jasny zarost. Ubrany w czarną skórzaną kurtkę nitowaną srebrem. Tropiąc nilfgaardzkich dezerterów, którzy zabili mu rodzinę, znalazł wycieńczoną, porzuconą przez łowców ludzi Mistle i uratował jej życie. Jak reszta Szczurów (z wyjątkiem Falki) ginie z rąk Bonharta w osadzie Zazdrość.

- Co więc mamy z nią uczynić? - powiedział młodzieńczym basem ten barczysty, dźgając kijem płonące głownie w ognisku.
Czas pogardy

(...) Asse, syn wiejskiego kowala, tropiący Nilfgaardczyków od trzech dni, oszalały z chęci zemsty za to, co maruderzy zrobili z jego ojcem, matką i siostrami, a na co on musiał patrzeć ukryty w konopiach.
Czas pogardy

Stojący obok szeptali nadal, dyskretnie wskazując kolejnych Szczurów jadących stępa przez wieś. Tuzik słuchał, bo musiał. Znał plotki i gadki nie gorzej niż inni, bez trudu domyślał się, że ten ze zmierzwionymi, sięgającymi ramion włosami koloru słomy, gryzący jabłko, to Kayleigh, że ten barczysty to Asse, a ten w haftowanym półkożuszku to Reef.
Chrzest ognia

Członkowie Szczurów Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki