FANDOM

Audiencja – misja główna w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w której Geralt udaje się do Zamku królewskiego w Wyzimie na audiencję do cesarza Nilfgaardu Emhyra var Emreis. Przed rozpoczęciem rozgrywki możemy wybrać symulację wyborów z Wiedźmin 2: Zabójcy Królów wtedy w momencie gdy przed audiencją balwierz obcina brodę Geraltowi, Morvran Voorhis zacznie zadawać nam pytania dotyczące naszych wyborów z poprzedniej części gry.

Opis Edytuj

Geralt długo szukał Yennefer, a ta znalazła się sama. Przybyła pod karczmę w Białym Sadzie w towarzystwie nilfgaardzkich żołnierzy. Nie było czasu na długie powitania, bowiem czarodziejka nalegała na pośpiech.

Geralt opuścił Biały Sad w towarzystwie Yennefer i Nilfgaardczyków, ale do Wyzimy dotarli już tylko we dwoje. Podróżnych zaatakował Dziki Gon, przez prostych ludzi uznawany za zwiastun wielkich nieszczęść.

W głowie Geralta mnożyły się pytania. W co znowu wpakowała się Yennefer? Dlaczego ścigał ją Dziki Gon? Czemu został wezwany na cesarski dwór? Odpowiedzi miał mu udzielić nie kto inny, jak cesarz Nilfgaardu Emhyr var Emreis, Biały Płomień Tańczący na Kurhanach Wrogów. Najpotężniejszy człowiek na świecie.

Polecenia Edytuj

  • Ubierz się i porozmawiaj z szambelanem.
  • Podążaj za szambelanem.
  • Porozmawiaj z Yennefer.
  • Odbierz ekwipunek od szambelana.