FANDOM

W3 SS Pałac Beauclair

Neoelficki pałac Beauclair

Beauclair – największe stołeczne miasto i pałac w Toussaint, zbudowane przez elfy, a później nieco zmodyfikowane i rozbudowane przez ludzi, pałac przerabiał słynny Faramond. Mówi się, że Beauclair jest zaczarowanym miastem, gdzie każdy się zakochuje i nie chce wyjechać, tak też było z Geraltem i jego drużyną, kiedy idąc na pomoc Ciri pozostali w Toussaint przez kilka miesięcy.

Wiedźmin 3: Krew i Wino Edytuj

W czasie akcji gry w stolicy Toussaint odbywa się Rzeź. Wampir wyższy Dettlaff, utytułowany "Bestią z Beauclair" , po niespełnieniu żądań postawionych przed Księżną , wysłał na stolicę "wojsko" wampirów. Giną setki ludzi, miasto jest palone. Stolicę atakują fledery, garkainy, ekimmy i inne wampiry niższe, a także bruxy i alpy. Rzeź zostaje przerwana poprzez odstąpienie Wampirów, co zależy, albo przez Dettlaffa gdy przeżyję lub po jego śmierci kiedy przestaną być pod jego kontrolą. Gdy natomiast "Bestia" zostanie zabita, wampiry zaprzysięgną zemsty Regisowi, który był za to odpowiedzialny. Po kilku dniach miasto zostaję przywrócone do względnego porządku i w konsekwencji, odbywa się ceremonia wręczenia Geraltowi najwyższego odznaczenia państwowego Vitis Vinifera, na której w zależności od naszego wyboru, siostry się pogodzą, albo Sylvia Anna zabiję swoją siostrę, a sama zostaje zastrzelona przez kapitana de La Tour.

Gdy Dettlaff zabije Syannę, wiedźmin trafi do więzienia i nie zobaczymy co działo się w Beauclair po Rzezi.

Ciekawostki Edytuj

  • We Francji istnieje miasto i gmina Beauclair.
  • Na rynku znajduje się człowiek który mówi o wydarzeniach (zadaniach), w których Geralt brał udział.

Galeria Edytuj