FANDOM

Bernard Loredo – królewski namiestnik Flotsam, dowódca stacjonujących tam wojsk. Jak sam mówi, to on „stanowi prawo”. Lubuje się w pozbawianiu życia ludzi którzy nagięli jego prawo w miasteczku.

Rasista, nienawidzi elfów, a szczególnie Iorwetha i jego komanda ukrywającego się w lesie pod Flotsam. Brutalny i wulgarny, znany ze swojego rozpasania i lubieżności.

Wiedźmin 2: Zabójcy KrólówEdytuj

Wraz z zawitaniem do Flotsam, jesteśmy świadkami egzekucji, którą Loredo chciał wykonać na dwóch elfach i kompanach Geralta - Jaskrze i Zoltanie, których ostatecznie udaje się uratować. W zamian człowiek chce, aby Biały Wilk pozbył się nękającego lokalny port - Kejrana.

Ścieżka Roche'a Edytuj

Roche informuje Geralta, że Loredo przyjął trzos pełen złota od posłańca z Keadven, Arnolda Maligera, wzamian za ułatwienie przejęcia Flotsam przez Henselta.

W trakcie obławy na jego rezydencję Bernard ginie z ręki Geralta. Mało kto płacze po komendancie, a jego miejsce zajmuje Temerski szlachcic znany z wrogości do Keadveńczyków i zapalonego wędkarstwa.

Ścieżka Iorwetha Edytuj

Kiedy wiedźmin przejmuje ze Scoiatel więzienny statek, Loredo grozi Geraltowi, że jeśli odpłynie, to spali elfki.

Geralt może zabić Loredo, pozwalając elfkom spłonąć albo uratować elfki, pozwalając Loredo uciec.

Jeśli Bernard przeżyje, to sprzedaje Flotsam Keadven. Mieszkańcy faktorii zostają wypędzeni, a sama faktoria przerobiona na bazę wojskową.

Powiązane Misje Edytuj

W2 SS Marietta

Matka Loredo - Marietta

CiekawostkiEdytuj

  • Loredo mimo swojej nienawiści do elfów, jest chorobliwie zafascynowany elfkami.
    • Jedna z prostytutek oraz Roche przyznają, że Bernard „brandzluje się wpatrzony w elfi posążek”
    • Loredo przetrzymywał i wielokrotnie gwałcił Moril (ukochaną Seherima), jest także ojcem jej dziecka.
  • Loredo jest zaślepiony nienawiścią do Iorwetha i chce go pojmać za wszelką cenę.
  • Matka Loredo destyluje fisstech.
  • Loredo zażywa fisstech.
  • W trakcie walki  Loredo używa halabardy.
  • CDP Red ciekawie nawiązało do walki z piractwem. Gdy podczas pierwszego dialogu pomiędzy Geraltem, a Bernardem będziemy bronić złodziei, komendant skazuje nas na szubienice gdyż jak mówi: „Nienawidzę złodziei”.

Galeria Edytuj