FANDOM

Bernard Loredo – królewski namiestnik Flotsam, dowódca stacjonujących tam wojsk. Jak sam mówi, to on „stanowi prawo”. Lubuje w pozbawianiu życia ludzi którzy nagięli jego prawo w miasteczku.

Rasista, nienawidzi elfów, a szczególnie Iorwetha i jego komanda ukrywającego się w lesie pod Flotsam. Brutalny i wulgarny, znany ze swojego rozpasania i lubieżności.

Wiedźmin 2: Zabójcy KrólówEdytuj

Wraz z zawitaniem do Flotsam, jesteśmy świadkami egzekucji, którą Loredo chciał wykonać na dwóch elfach i kompanach Geralta - Jaskrze i Zoltanie, których ostatecznie udaje się uratować. W zamian człowiek chce, aby Biały Wilk pozbył się nękającego lokalny port - Kejrana.

Ścieżka Roche'a Edytuj

W trakcie obławy na jego rezydencję Bernard ginie z ręki Geralta.

Ścieżka Iorwetha Edytuj

W trakcie zamieszania Bernard w zależności od wyboru gracza ucieka, bądź ginie.

Powiązane Misje Edytuj

Marietta-0

Matka Loredo - Marietta

CiekawostkiEdytuj

  • Loredo mimo swojej nienawiści do elfów, jest chorobliwie zafascynowany elfkami.
    • Jedna z prostytutek oraz Roche przyznają, że Bernard „brandzluje się wpatrzony w elfi posążek”
    • Loredo przetrzymywał i wielokrotnie gwałcił Moril (ukochaną Seherima), jest także ojcem jej dziecka.
  • Loredo jest zaślepiony nienawiścią do Iorwetha i chce go pojmać za wszelką cenę.
  • Matka Loredo destyluje fisstech.
  • Loredo zażywa fisstech.
  • W trakcie walki  Loredo używa halabardy.
  • CDP Red ciekawie nawiązało do walki z piractwem. Gdy podczas pierwszego dialogu pomiędzy Geraltem, a Bernardem będziemy bronić złodziei, komendant skazuje nas na szubienice gdyż jak mówi: „Nienawidzę złodziei”.

Galeria Edytuj