Fandom

Wiedźmińska Wiki

Bernard Loredo

3902strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bernard Loredo - zwierzchnik Flotsam i dowódca stacjonujących tam wojsk. Jak sam mówi to on "stanowi prawo". Lubuje w pozbawianiu życia ludzi którzy nagięli jego prawo w miasteczku.

Rasista, nienawidzi elfów, a szczególnie Iorwetha i jego komanda ukrywającego się w lesie pod Flotsam. Brutalny i wulgarny, znany ze swojego rozpasania i lubieżności.

Wiedźmin 2: Zabójcy KrólówEdytuj

Wraz z zawitaniem do Flotsam, jesteśmy świadkami egzekucji, którą Loredo chciał wykonać na dwóch elfach i kompanach Geralta - Jaskrze i Zoltanie, których ostatecznie udaje się uratować. W zamian człowiek chce, aby Biały Wilk pozbył się nękającego lokalny port - Kejrana.

Ścieżka Roche'aEdytuj

W trakcie obławy na jego rezydencję Bernard ginie z ręki Geralta.

Ścieżka IorwethaEdytuj

W trakcie zamieszania Bernard w zależności od wyboru gracza ucieka, bądź ginie.

Powiązane MisjeEdytuj

Marietta-0.png

Matka Loredo - Marietta

CiekawostkiEdytuj

  • Loredo mimo swojej nienawiści do elfów, jest chorobliwie zafascynowany elfkami.
    • Jedna z prostytutek oraz Roche przyznają, że Bernard "brandzluje się wpatrzony w elfi posążek"
    • Loredo przetrzymywał i wielokrotnie gwałcił Moril (ukochaną Seherima), jest także ojcem jej dziecka.
  • Loredo jest zaślepiony nienawiścią do Iorwetha i chce go pojmać za wszelką cenę.
  • Matka Loredo destyluje fisstech.
  • Loredo zażywa fisstech.
  • W trakcie walki  Loredo używa halabardy.
  • CDP Red ciekawie nawiązało do walki z piractwem. Gdy podczas pierwszego dialogu pomiędzy Geraltem, a Bernardem będziemy bronić złodziei, komendant skazuje nas na szubienice gdyż jak mówi: "Nienawidzę złodziei".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki