Fandom

Wiedźmińska Wiki

Bert Brigden

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Bert Brigden - jeden z członków oddziału Stefana Skellena. Należał do Gemmerskich Pacyfikatorów. On i cała jego grupa zostali wysłani wraz z Harsheimem do Claremont.

Kiedy ludność Thurn uciekała z miasta na wieść o nadciągającej ekspedycji karnej, o osławionych Pacyfikatorach z Gemmery, rodzina Mistle uciekła również, a Mistle zgubiła się w ogarniętym paniką tłumie.
Czas pogardy

Było nas więc wszystkich razem dwadzieścioro i dwoje, bo reszta już w Rocayne gotowa stała, pod komendą Oli Harsheima i Berta Brigdena.
Wieża Jaskółki

– (...) A pan Brigden, jeśli się nie mylę, z Gemmery? Z Pacyfikatorów? A, to będą w oddzielę znajomkowie! Kilku Pacyfikatorów tam mam.
Wieża Jaskółki

– (...) Zresztą, oficerowie wymyślą coś, byście się nie biesili z nudów. Panie Harsheim, panie Brigden, proszę rozkwaterować oddział!
Wieża Jaskółki

Bert Brigden zawył, cisnął miecz i rzucił się do ucieczki. Poślizgnął się, przewrócił, przez jakiś czas uciekał na czworakach, jak pies. (...) dziewczyna (...) pomknęła za uciekającym Brigdenem. Za chwilę do uszu wiszącego na krawędzi kry Puszczyka dobiegł podnoszący włosy wrzask. Dogoniła.
Wieża Jaskółki

Ciekawostki Edytuj

  • Pochodzenie imienia Bert: nordyckie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki