FANDOM

Bialy Sad

Biały Sad – to położona nieopodal Wyzimy zamożna wieś, która znana jest z hodowli owoców wszelakich. Wiosną, gdy wszystkie drzewa kwitną, Biały Sad staje się jednym z najpiękniejszych zakątków Królestwa Temerii.

Niestety, gdy podczas III Wojny z Nilfgaardem, przedzierające się przez kraj wojska cesarskie docierają do Białego Sadu, miejsce białych kwiatów na drzewach zajmują wisielce rdzennej ludności.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Podczas wydarzeń z trzeciej części gry (1275 rok) wieś okupowana jest przez wojska Nilfgaardu, którymi dowodzi Peter Saar Gwynlew. Wojna zagościła w regionie na dobre. Swąd spalenizny chłopskich chałup i odór rozkładających się ciał żołnierzy roznosi się nad całą okolicą. W samej wsi panują bardzo podzielone opinie i nastroje. Jedni walczą za ojczyznę w partyzantce, drudzy stają się kolaborantami, a jeszcze inni chcą po prostu przeżyć. Złą już sytuację pogarsza dodatkowo obecność rozwścieczonego gryfa, który naprzykrza się wieśniakom i nilfgaardzkim żołdakom.

W tym trudnym czasie w Białym Sadzie zjawia się dwójka wiedźminów. Przybysze zabijają potwora. Na moment przed odjazdem wiedźmini wdają się z miejscowymi w konflikt, w którym ginie kilku temerskich chłopów. Żaden mieszkaniec nie pamięta, z jakiego powodu doszło do walki i w czyjej obronie wystąpili wiedźmini. Każdy pamięta za to truchła i umazaną w krwi podłogę karczmy.

Lokacje Edytuj

Ważniejsi mieszkańcy Edytuj

Zadania Edytuj

Główne Edytuj

Poboczne Edytuj

Zlecenia wiedźmińskie Edytuj

Poszukiwania Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki