FANDOM

Bialy wilk 34

Biały Wilk 3: W tajnej służbie ich królewskich mości – wydany w 2002 roku dodatek do gry fabularnej Wiedźmin: Gra Wyobraźni, opisujący sytuacje polityczną Północy, wraz z konkretnymi przykładami z poszczególnych państw. Dowiadujemy się również jak działają szpiedzy, oraz kto jest odpowiedzialny za tajne służby w każdym państwie świata "Wiedźmina". Dodatek opisuje też role czarodziejów i kapłanów w świecie szpiegowskim. Dostępne są nowe archetypy oraz ekwipunek szpiegowski. Do naszej dyspozycji oddana jest także przygoda pt. "Szpieg, którego nie było". Autorami wydania są: Michał Marszalik, Maciej Nowak-Kreyer, Michał Studniarek oraz Tomek Kreczmar.

"Wielka polityka, knowania tajnych służb - to sprawy częstokroć pojawiające się w powieściach Andrzeja Sapkowskiego. Warto, więc aby pojawiły się też w przygodach hanz, komand i drużyn. Wszak ci, którzy przemierzając Kontynent wzdłuż i wszerz, zwiedzają najrozmaitsze jego zakamarki, siłą rzeczy muszą wzbudzić zainteresowanie wywiadów. Chociażby jako Użyteczne źródło informacji."

Biały Wilk 3: W tajnej służbie ich królewskich mości, str. 1

Więcej z Fandomu

Losowa wiki