FANDOM

People Blue-eyes full

Bianka - trzecioplanowa postać z przygody I klątwa, i miłość, i zdrada, prostytutka pracująca w zamtuzie (burdelu) w Maedicie.

Opis

Wspólnie z Olą zyskała specyficzny rodzaj "sławy", umilając czas zarówno swym maedickim ziomkom, jak i rozmaitym podróżnym, co wywoływało graniczącą z nienawiścią pogardę ze strony maedickich wieśniaczek (słowa żony cieśli: Czego chcesz? A co, kolejny zwiedział się o dziwkach we wsi? Ty mi lepiej powiedz, czemu te dziwki z tego, tfu, śmierdzącego końskim gównem zamtuza, zabierają nam mężów?). Geralt może ją odwiedzić już na początku przygody - tylko z nią Geralt może współżyć seksualnie za 150 orenów. Jest to jednak niezbyt opłacalne, gdyż po pierwsze taka suma może być na początku gry bardzo przydatna, a karta seksu Bianki to kopia karty seksu kurtyzany z Wyzimy Handlowej w oryginalnej grze. Swoją profesję traktuje bardzo rzeczowo, twierdząc, że może porozmawiać za 150 orenów, a w przypadku odmowy usług lub zaoferowania zbyt niskiej kwoty, kwituje całą sprawę zdaniem Jeśliś biedny i żonaty, idź pochędoż se do chaty.

Poważniejszą rolę odgrywa w jednym ze sposobów na rozwiązanie zadania "Zaklęty krąg". Zostaje ona dotkliwie pobita przez zasłuonego i odważnego milicjanta Ryszarda, jednak nie chce ona donieść na niego zdając sobie sprawę, że słowa prostytutki przeciwko szanowanemu obywatelowi nie dadzą żadnego rezultatu. Woli mieć święty spokój, chociaż dręczą ją straszliwe sny: Straszne i smutne te moje sny. Najczęściej śnię o tym, że szybuję w nocy po polach za młynem. Lecę nad łanami zbóż, nad wąwozem za młynem, nad wodą, obok szałasu – i spotykam duchy. Tańczymy. Te duchy wołają coś do mnie. Wołają: "Czarodziejko! Walczmy z żołnierzami w kamiennym kręgu!". A ja im odpowiadam: "Nie mogę! Nie mam mych czarodziejskich bransolet!". Śnię ten sen wciąż i wciąż, a jak się zbudzę nad ranem, jestem strasznie wyczerpana. Po zakończeniu zadania "Zaklęty krąg" Bianka odwdzięczy się Geraltowi za ukrócenie koszmarów, wręczając mu amulet z Cidaris, który pozostawił u niej jeden z klientów. Amulet ten noszony ma właściwości sprawiające, że wilki nie tylko nie atakują Geralta, ale i przechodzą na jego stronę.

Jeżeli Geralt w rozmowie z Ryszardem zacznie Poturbowałeś dziewczyny w burdelu, wówczas milicjant się obrazi i kategorycznie zaprzeczy wszelkim zarzutom, jednak inna sprawa będzie miała miejsce, kiedy Geralt powie Jedna z dziewczyn z bordelu powiedziała, że ostatnio dopuściłeś się napaści. I że to nie był twój pierwszy raz. Że już wcześniej napadałeś kobiety, biłeś i... - wtedy wściekły Ryszard krzyknie Która z tych głupich dziwek to powiedziała?! Ruda? Blondyna? Jak je wytargam za kudły, to im się odechce gadania!, czym przyzna się do popełnionego czynu w sposób nieświadomy, lecz skuteczny.

Dane z dziennika

Prostytutka w miejscowym burdeliku, niewiele różniąca się od innych panien trudniących się tym procederem.