FANDOM

Binduga1

Binduga od strony rzeki.

Binduga - jedna z lokacji w grze Wiedźmin 2. Wioska przylegająca do miasteczka Flotsam, położona na granicy lasu. Mieszkający w niej ludzie utrzymują się głównie z tego co da im rzeka i las. Co ranek mieszkańcy wyruszają nad rzekę by złowić ryby a część ludzi idzie do puszczy zbierać dary matki natury. Komendant Loredo słabo dba o bezpieczeństwo wioski dlatego mieszkańczy musieli zami zadbać o swoje bezpieczeństwo.Przed atakami potworów z lasu mieszkańców chroni elf Cedric. Przy głównym trakcie prowadzącym do lasu znajdują się niewielkie posterunki tutejszych które są ostatnią linią obrony wioski przed potworami i jedyną jaka istnieje przeciwko elfom które wraz z zacumowaniem barki skazańców zaczęły podchodzić do miasta coraz bliżej. Po II wojnie północnej w okolicy wybuchła plaga potworów. Jak się okazało głównym jej źródłem były skażone magią ruiny szpitala psychiatrycznego. Nekkery , endriagi, Scoia'tael to tylko kilka zagrożeń które czychały na ludzi dlatego też większość nie oddala się zbyt dalego od wioski co i tak nie jest w stanie ich ustrzec przed śmiercią. Wieczorami wójt wioski zbiera wokół ogniska mieszkańców by opowiedzieć im o kilku historiach z zamierzchłej przeszłości mągoce wydawać się dla niektórych tylko fantazją.

Mieszkańcy

Mieszkańcami wsi nie są tylko ludzie ale także elfy które jednak stanowią mniejszość.

Ludzie

Nieludzie

Ciekawostki