FANDOM

Opisy z książek i gier

...miał kędzierzawe, gęste, kasztanowate włosy, brunatną tunikę na watowym, wysokie, jeździeckie buty. I żadnej broni.
Miecz przeznaczenia

- A ja - nieznajomy w brunatnej tunice wskazał na wyblakły herb na przodzie ubioru przedstawiający trzy czarne ptaki siedzące w równym rzędzie pośrodku jednolicie złotego pola - jestem Borch, zwany Trzy Kawki.
Miecz przeznaczenia

Na niewysokim pagórze siedziało stworzenie. Siedziało, wyginając w regularny łuk długą, smukłą szyję, skłoniwszy wąską głowę na wysklepioną pierś, oplatając ogonem przednie, wyprostowane łapy. Było w tym stworzeniu, w pozycji, w jakiej siedziało, coś pełnego niewysłowionej gracji, coś kociego, coś, co zaprzeczało ewidentnie jego gadziej proweniencji. Niezaprzeczalnie gadziej. Stworzenie było bowiem pokryte łuską, wyraźną w rysunku, błyszczącą rażącym w oczy blaskiem jasnego, żółtego złota. Bo stworzenie siedzące na pagórku było złote - złote od czubków zarytych w ziemię pazurów po koniec długiego ogona, poruszającego się leciutko wśród porastających pagórek ostów. Patrząc na nich wielkimi, złotymi oczami, stworzenie rozwinęło szerokie, złociste, nietoperze skrzydła i tak trwało nieruchome, każąc się podziwiać.
Miecz przeznaczenia

Zza pierścienia głazów wynurzył się połyskujący złotem długi pysk, smukła szyja uzbrojona rzędem trójkątnych, zębatych wyrostków, szponiaste łapy. Złe, gadzie oczy z pionową źrenicą patrzyły spod rogowatych powiek.
Miecz przeznaczenia

- Moje imię w wolnym przekładzie na wasz język oznacza Trzy Czarne Ptaki - wyjaśnił smok.
Miecz przeznaczenia

Dane z komiksówEdytuj

- ...Cudza własność, a ty łapę wyciągasz?
- Kto wy? Broni nie nosicie?
- Oj, to niedobrze...
- Moja broń chodzi za mną.

Granica możliwości (komiks)

- Co w tym dziwnego? Lubią i ciebie. Dlaczego wy, wolne wojowniczki, jeździcie z tym opojem?
- Bo on jest... Najpiękniejszy.

Granica możliwości (komiks)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki