FANDOM

Broinne - Hrabia Broinne, jego żonę, baronową Tarnhann, Dervlę Tryffin Broinne odrzucił Emhyr var Emreis z powodu ślubu z fałszywą Ciri. Z tego powodu hrabia Broinne zawiązał, wraz z innymi możnymi Nilfgaardu spisek, którego celem było usunięcie Emhyra od tronu cesarstwa i posadzeniu na nim Morvrana Voorhisa. Skazany na śmierć przez Emhyra var Emreisa.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

– Drogi koronerze Skellen – zabrzmiał z pudełka głos Vilgefortza. – (...) zagwarantuję panu pomoc materialną, wsparcie logistyczne i dostęp do informacji, dzięki którym przestanie pan być dla spiskowców narzędziem i sługusem, a stanie się partnerem. Takim, z którego osobą i zdaniem liczyć się będzie książę Joachim de Wett, diuk Ardal aep Dany, hrabia Broinne, hrabia d'Arvy i cała reszta błękitnokrwistych spiskowców.
Wieża Jaskółki

- Ani ja! - krzyknął kolejny głos, wysoki i egzaltowany. - Mnie też wyrządził zniewagę! Dla tej cintryjskiej przybłędy porzucił moją żonę!
Pani Jeziora

- Świetnie! - krzyknął egzaltowanie hrabia Broinne. - Za gwałcenie cudzych żon tyrana i zboczeńca dosięgnie mściwa ręka. Świetnie!
Pani Jeziora

Więcej z Fandomu

Losowa wiki