Wikia

Wiedźmińska Wiki

Carduin

Dyskusja4
2960stron na
tej wiki
Carduin
Carduin z Lan Exeter
K. Foltest55lDodany przez K. Foltest55l
Carduin z Lan Exeter
[karduin z lan ekseter] - czarodziej, członek Rady Czarodziejów. Podczas Przewrotu na Thanedd uciekł do Loxii, po czym przeteleportował się do Koviru, starając się zachować neutralność.

Podczas obrad w Loc Muinne, pełni rolę przedstawiciela czarodziejów oraz odnosi się do powstania Kapituły i Rady.

Zwróć raczej uwagę na tych trzech, którzy idą z tyłu, to są członkowie Rady. Fercart z Cidaris, Radcliffe z Oxenfurtu i Carduin z Lan Exeter.
Czas pogardy, str. 116

Co tu się dzieje, Carduin? Kto go postrzelił?
(...)
- Mówże składniej, Carduin!
- Nie będę tracił czasu na gadanie! Uciekam do Loxii, stamtąd natychmiast teleportuję się do Koviru.

Czas pogardy, str. 173

- Dziękujemy - skinęła głową Sheala de Tancarville. - Jeżeli panie pozwolą, ja rozpocznę. Pierwsze moje pytanie, droga Filippo, brzmi: dlaczego ja? Dlaczego mnie ta przywołano? Wielokrotnie odmawiałam wysuwania mej kandydatury do Kapituły, złożyłam rezygnację z fotela w Sądzie. Po pierwsze, pochłania mnie moja praca. Po drugie, uważałam i nadal uważam, że są w Kovirze, Poviss i Hengfors inni, godniejsi tych zaszczytów. Zapytuję dlaczego zaproszono tu mnie, a nie Carduina? Nie Istredda z Aedd Gynvael, Tugduala lub Zangenisa?
- Bo to mężczyźni - odrzekła Filippa. - Organizacja, o której mówiłam, ma zaś składać się wyłącznie z kobiet. Pani Assire?

Chrzest ognia, str. 41

GaleriaEdytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki