Fandom

Wiedźmińska Wiki

Carla Demetia Crest

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Carla Demetia Crestczarodziejka, jedna z wielu słynnych absolwentek Aretuzy. Autorka dzieła pt. "Próba Traw i inne tajne wiedźmińskie praktyki, własnymi oczyma oglądane". Czarodziejka znająca lokację Kaer Morhen. Była wysłanniczką Rady i Kapituły, aby zbadać na czym dokładnie polegają wiedźmińskie próby. Została świadkiem kilku mutacji na chłopcach, po czym, opisawszy działania, oddała dzieło Kapitule.

- A tu... Hmmm... Tak, to chyba malowała adeptka. I to bardzo młoda...
- Niewątpliwie. To zresztą alegoria. Nazwałbym ją alegorią triumfującej kobiecości. Powietrze, Woda, Ziemia i Ogień. I cztery słynne czarodziejki, mistrzynie we wła­daniu siłami tych żywiołów. Agnes z Glanville, Aurora Henson, Nina Fioravanti i Klara Larissa de Winter. Spójrz na następne, bardziej udane płótno. Tutaj też wi­dzisz Klarę Larissę dokonującą otwarcia akademii dla dziewcząt. W budynku, w którym właśnie się znajdujemy. A te portrety to wsławione absolwentki Aretuzy. Oto dłu­ga historia triumfującej kobiecości i postępującej feminizacji zawodu: Yanna z Murivel, Nora Wagner, jej siostra Augusta, Jadę Glevissig, Leticia Charbonneau, Ilona Laux-Antille, Carla Demetia Crest, Yiolenta Suarez, April Wenhaver... I jedyna żyjąca: Tissaia de Vries...

Czas pogardy

Więcej w Fandom

Losowa wiki