FANDOM

Poniższe cechy opisują ogólną kondycję Geralta, nie można bezpośrednio ich zmieniać. Na ich wartość mają wpływ atrybuty główne.

Energia Endurance bar Edytuj

Tutorial endurance

Każde użycie Znaku zmniejsza energię Geralta, którą przedstawia żółty pasek na ekranie gry. Nie zdołasz użyć Znaku, jeśli poziom twojej Energii będzie zbyt niski.

Wskazówka: Energia z czasem się regeneruje. Do przyśpieszenia procesu regeneracji możesz użyć eliksiru Puszczyk.

Toksyczność Toxicity bar Edytuj

Tutorial toxicity

Zielony pasek wskazuje, jaki jest poziom twojej toksyczności. Negatywne skutki toksyn krążących w twojej krwi ujawnią się, gdy osiągniesz połowę paska; pełna toksyczność cię zabije.

Wskazówka: niemalże wszystkie eliksiry są trujące. Możesz zmniejszyć poziom toksyczności, udając się na spoczynek lub wypijając oczyszczającą driakiew. Bądź ostrożny i nie przedawkuj eliksirów!

Żywotność Vitality bar Edytuj

Tutorial vitality

Otrzymywane rany zmniejszają poziom twojej żywotności. Jeśli czerwony wskaźnik spadnie do zera, Geralt zginie.

Wskazówka: o niebezpiecznie niskim poziomie Żywotności alarmuje odgłos głośnego bicia serca oraz szarzejący obraz. Użyj eliksiru w rodzaju Jaskółki lub Dekoktu Raffarda Białego, albo medytacji, aby przywrócić Geraltowi siły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki