FANDOM

Celina - postać z gry Wiedźmin. Starsza siostra Aliny, drugiej córki Tobiasa Hoffmana. Jest bardzo zazdrosna o to, że Alina podłapała Juliana - bogatego kupca z miasta. Z zazdrości zabija swoją młodszą siostrę. Jeśli Geralt podaruje jej pierścionek, nawiąże z nią bliższy kontakt. Ginie zasztyletowana przez Adama. Pojawia się ponownie jako Północnica. Aby ją odczarować, wiedźmin musi jej podarować Wianek z Nieśmiertelników.

Ciekawostki Edytuj

  • W szablonie północnicy Celiny na Lodowych Pustkowiach - ip_polnc.utc - w okienku "comment" znajduje się następujące dowcipne zdanie: "on ice plains. Uwaga: tu powinien być appearance ip_polud02, ale niestety nie ma jakiejś kości i zawiesza grę, więc jak to mówią rodowici Ślązacy, chuj". Szablon można obejrzeć po wypakowaniu go za pomocą programu BifRip, obecnie trudno dostępnego.
  • Jest prawdopodobnie wzorowana na tytyułowej bohaterce dramatu, pt. 'Balladyna" pióra Juliusza Słowackiego. W sztuce również zabija młodszą siostrę powodowana zazdrością o bogatego mężczyznę.

GaleriaEdytuj