Fandom

Wiedźmińska Wiki

Cerys an Craite

3739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cerys jest rozważna i opanowana. Zawsze przemyśli wszystkie "za" i "przeciw", ale jeśli już się zdecyduje, nie ma takiej siły, która by ją powstrzymała.
— Crach an Craite

Cerys an Craite - córka jarla Cracha an Craite, siostra Hjalmara, jedna z głównych kandydatów do korony Skellige w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Charakter Edytuj

Cerys jest z jednej strony osobą upartą i nieugiętą, czego dowodzi startując w rywalizacji o władzę. Z drugiej strony jest rozważna i opanowana, co trochę kontrastuje z jej skelligijskim pochodzeniem.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Cerys jest kandydatką do tronu Skellige i jest jedyną kobietą, która ubiega się o tę pozycję. Postanawia, że uleczy Udalryka z jego dziwnej choroby umysłu, by udowodnić jarlom, że zasługuje na koronę. Dzięki pomocy Geralta jej misja kończy się sukcesem.

W trakcie zadania "Królewski Gambit" wiedźmin może jej pomóc rozwikłać sprawę ataku niedźwiedzi podczas uczty w Kaer Trolde. Jeżeli to zrobi, zostanie ona władczynią Skellige, pierwszą kobietą pełniącą tę funkcję. Na prośbę Geralta wyśle swego brata Hjalmara, aby ten pomógł w obronie Kaer Morhen przed Dzikim Gonem.

Dalsze losy Edytuj

Jeżeli Geralt pomógł Cerys w zadaniu "Królewski Gambit", zasiada na tronie Skellige i doprowadza do gospodarczego rozkwitu owego państwa. Jeżeli Geralt wsparł Hjalmara, Cerys służy radą koronowanemu bratu. Jeżeli królem Skellige zostanie Svanrige, Cerys oraz Hjalmar giną w trakcie wyprawy na flotę Nilfgaardu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki