FANDOM

Chloe Stitz – zawodowa złodziejka z Ymlac, dołączyła do oddziału Skellena, była w grupie wysłanej do Fano. Czasami była wynajmowana i wykorzystywana przez tajne służby. Zostaje zabita przez Mekessera z kuszy we wsi Goworożec.

[...] Chloe Stitz, złodziejka, czasami wynajmowana i wykorzystywana przez tajne służby.

Wieża Jaskółki

Chloe Stitz, zawodowa złodziejka z Ymlac, opowiadała Kennie o swej dawnej współpracy z koronerem Stefanem Skellenem. (...)
– Znam go dobrze. Kilka razy służyłam już pod nim...
Chloe zająknęła się lekko, połapawszy się w dwuznacznym charakterze wypowiedzi, ale natychmiast roześmiała się swobodnie i niefrasobliwie.
– Pod jego komendą też służyłam – parsknęła. – Nie, Kenna, nie lękaj się. Z tym nie ma musu u Puszczyka. Nie narzucał się, to ja sama wtedy okazji szukałam i znalazłam. A dla jasności rzeknę: nie da rady taką modą załatwić sobie u niego protekcji.

Wieża Jaskółki

Kenna widziała, jak nieznany jej z imienia niski mężczyzna podbiegł, podniósł kuszę i z bliska strzelił Chloe w plecy. Bełt przeszedł na wylot w eksplozji krwi. Chloe padła bez jęku.

Wieża Jaskółki