Fandom

Wiedźmińska Wiki

Chotla

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Chotla – rzeka przepływająca przez Brugge i Dolne Sodden. Płynie w kierunku południowym. Wpada do Iny, w widłach utworzonych przez obie rzeki znajduje się Armeria. Nad Chotlą doszło do bitwy pod Brenną.

Główne dopływy:

  • A - dopływ górnej Chotli
  • O - prawy dopływ

Miasta leżące nad rzeką:

Chcemy tedy iść leśnymi duktami do wzgórz. Turlough, potem Starą Drogą do Sodden, do rzeki Chotli, która do Iny wpada.
Chrzest ognia

Bez zbiegów bylibyście nad Chotlą w jakie trzy dni.
Chrzest ognia

Dojdziemy do Starej Drogi, tamtędy z biegiem rzeczki Chotli do Iny, a nad Iną musimy już trafić na temerskie wojska.
Chrzest ognia

Z tego rozstaja biegnie południowy szlak, który wiedzie do Armerii, prezydium leżącego w widłach Chotli i Iny.
Chrzest ognia

– (...) Niecałe dwie mile stąd, nad rzeką Chotlą, jest wielki obóz. Zgrupowało się tam dobre parę setek zbiegów, wieśniaków z Brugge i Sodden.
Chrzest ognia

Tam Chotla wpada do Iny. Gdy wyciągnę wiedźmina z tarapatów, skieruję go w tamtą stronę.
Chrzest ognia

Od południowego zaś skraju Złotego Stawu aż po ciąg rybników i zakola rzeczki Chotli, na rubieży na milę szerokiej, stało armii naszej skrzydło prawe: złożony z mahakamskich krasnoludów Huf Ochotniczy, osiem chorągwi lekkiej kawalerii i banderie znamienitej Wolnej Kompanii Kondotierskiej.
Pani Jeziora

Dane z innych źródełEdytuj

  • Na mapie dołączonej do gry komputerowej Wiedźmin Chotla została błędnie oznaczona jako dopływ Ismeny, a nie Iny.

Więcej w Fandom

Losowa wiki