Fandom

Wiedźmińska Wiki

Civril

3732strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Civril - półelf, najemny bandyta i morderca. Bardzo porywczy i nienawidzący rasistów. Brał udział w masakrze w Tridam, a jako członek bandy Renfri w zasadzce na czarodzieja Stregobora. Zginął z ręki wiedźmina Geralta w Blaviken.

Civril.JPG

Civril w komiksie

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

- To jakiś albinos - zachichotał szczupły ciemnowłosy mężczyzna siedzący obok Nohorna. Delikatne rysy, wielkie czarne oczy i szpiczasto zakończone uszy nieomylnie zdradzały półkrwi elfa.
Ostatnie życzenie

- Ten ze szramą na gębie to Nohorn, dawniej przyboczny Abergarda, z tak zwanej wolnej kompanii angreńskiej. Słyszałeś o wolnej kompanii? Jasne, kto nie słyszał. Ten byk, którego wołają Piętnastka, również. Nawet jeśli nie, to nie myślę, by jego przezwisko wzięło się od piętnastu dobrych uczynków, jakie w życiu zrobił. Ten czarniawy półelf to Civril, zbój i zawodowy morderca. Podobno miał coś wspólnego z masakrą w Tridam.
Ostatnie życzenie

Civril odbił się plecami od straganu, przeskoczył padającego Nohorna, zaatakował z półobrotu, oburącz, nie trafił, momentalnie odskoczył. Nie poczuł uderzenia, nogi ugięły się pod nim dopiero, gdy po odruchowej paradzie usiłował przejść od finty do kolejnego ataku. Miecz wypadł mu z ręki przeciętej po wewnętrznej stronie, powyżej łokcia. Upadł na klęczki, potrząsnął głową, chciał wstać, nie zdołał. Opuścił głowę na kolana, tak zamarł w czerwonej kałuży, wśród porozrzucanej kapusty, obwarzanków i ryb.
Ostatnie życzenie

Dane z komiksówEdytuj

- Co się gapisz?! Moje uszy ci się nie podobają?!
- Co wy panie?... A!...
- Dlaczego?
- Brzydzę się rasistami, tfu!

Mniejsze zło (komiks)

Dane z pozostałych źródeł Edytuj

Civril z filmu.jpg

Grzegorz Emanuel jako Civril

W filmie i w serialu w rolę Civrila wcielił się Grzegorz Emanuel.

Więcej w Fandom

Losowa wiki