Fandom

Wiedźmińska Wiki

Corine Tilly

3854strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Corine Tilly - kobieta, którą Geralt spotyka na swojej drodze w poszukiwaniu Ciri. Ma ona dar onejromancji, czyli dar czytania przyszłości i przeszłości, przy pomocy snów. Prawdopodobnie jest spokrewniona z Condwiramurs Tilly - obie są śniączkami i posiadają takie samo nazwisko.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Geralt pierwszy raz spotyka ją w "nawiedzonym" domu, leżącą na łóżku i mówiącą coś przez sen. Szybko okazuje się, że miała koszmary wywołane przez bożątko o imieniu Sara. W podzięce za obudzenie z koszmaru Corine obiecuje Geraltowi przysługę i nakazuje przyjść do karczmy "Złoty Jesiotr". Po dojściu do karczmy i opowiedzeniu śniączce o Ciri, Geralt doznał proroczego snu o Jaskrze i Jaskółce.

Wpis z dziennika Edytuj

Onejromancja, czyli dziedzina magii zajmująca się czytaniem przeszłości i przeszłości, przy wykorzystaniu snów, jest sztuką trudną nawet dla wykwalifikowanych czarodziejek. Mimo, iż Corine Tilly nie obrała w tym kierunku żadnej formalnej edukacji, jej sława śniączki, jak nazywano parające się ową sztuką magii, znacznie ją wyprzedzała.

Naturalny talent dziewczyny pozwalał jej nie tylko samej śnić o przeszłych wydarzeniach, lecz także zsyłać odpowiednie sny na odpowiednie osoby szukające wskazówek i odpowiedzi na konkretne pytania. Owe zdolności okazały się dla Geralta niezwykle przydatne.

- Jaskier

Więcej z Fandomu

Losowa wiki