Fandom

Wiedźmińska Wiki

Cynthia

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cynthia - młoda adeptka magii ucząca się pod opieką Filippy. Jest ona także kochanką czarodziejki i szpiegiem Nilfgaardu podstawionym jako uczennica.

W edycji rozszerzonej gry, w trzecim akcie w nowej misji Tajemnice Loc Muinne mamy za zadanie pomóc jej ekspedycji w poszukiwaniu tajnego laboratorium alchemika, do której należy także czarodziej Adalbert.

Ciekawostki i inne informacjeEdytuj

  • Jej imię może być nawiązaniem do Amy Elizabeth Thorpe, znanej jako jedna z najsłynniejszych szpiegów w historii, która używała "Cynthia" jako swojego kryptonimu. Działała aktywnie podczas II Wojny Światowej, posługując się swoim rozumem i urokiem do zdobywania tajnych informacji.
  • W edycji rozszerzonej, po odpowiednim poprowadzeniu dialogu, Geralt będzie mógł "dogłębnie" ją poznać lub zabić.
  • Bardzo lubi Geralta i pomaga mu mimo, że mogą ją spotkać poważne konsekwencje.
  • "Praktykowała" u większości potężnych czarodziejek Północy oraz starannie je obserwowała
  • Mimo że udawała młodą adeptkę jest zaawansowaną umiejętnościami i stopniem czarodziejką
  • Każe Geraltowi uważać i nie ufać Letho. Możliwe, że wie, iż łysy wiedźmin, może wyjawić cenne informacje na temat Nilfgaardu.
  • W zależności od decyzji może przekazać Nilgaardowi "megaskop" i broń biologiczną Dearhenny.
  • Wierzy w racje Nilfgaardu, co przez Geralta jest nazywane praniem mózgu
  • Przez nią Geralt uwierzył w "temperament i innowacyjność" kobiet południa.
  • Czyta Cesarskie Raporty, dlatego też dużo wie o przeszłości Geralta.

GaleriaEdytuj

200px-Tw3 gwent card face Cynthia.png

Cynthia - karta do gwinta

Więcej w Fandom

Losowa wiki