Fandom

Wiedźmińska Wiki

Cyprian Fripp Młodszy

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cyprian Fripp Młodszy — Gemmerczyk, najemnik z oddziału Skellena, brat Cypriana Frippa Starszego, znany z sadystycznych skłonności. Był w grupie wysłanej do Fano. Został zabity przez Ciri.

Til Echrade, jasnowłosy elf, zwiadowca gemmerskich Pacyfikatorów. Rispat Le Pointe wachmistrz tej samej formacji. I następny Gemmerczyk: Cyprian Fripp Młodszy. Skellen był przy egzekucji Starszego. Obaj bracia słyną z sadystycznych skłonności.
Wieża Jaskółki

Widziała, jak Kabernik Turent doskoczył i chciał zwlec ją z siodła, widziała, jak błysnął miecz, widziała, jak z szyi Turenta siknęła karminowa struga. Dede Vargas i Fripp Młodszy też to widzieli. Nie zdecydowali się zastąpić dziewczynie drogi, zemknęli między chałupy.
Wieża Jaskółki

Fripp przeskoczył nad ławą i trupem, uderzył zamaszyście. Ciri sparowała ukośnie, wywinęła półpiruet i krótko cięła go w bok nad biodrem. Fripp zatoczył się, runął na stół, łapiąc równowagę, odruchowo wyciągnął przed siebie rękę. Gdy oparł dłoń o blat, Ciri szybkim ciosem odrąbała mu ją.
Fripp podniósł sikający krwią kikut, przyjrzał mu się w skupieniu, potem popatrzył na leżącą na stole dłoń. I nagle upadł – gwałtownie, z rozmachem siadł zadkiem na podłodze, zupełnie jak gdyby pośliznął się na mydle. Siedząc zaryczał, a potem zaczął wyć, dzikim, wysokim, przeciągłym wilczym wyciem. (...) Fripp po prostu ucichł.
– Mamo... – powiedział nagle, całkiem wyraźnie i przytomnie. – Mamusiu... Jak to tak... Jak to... Co mi... się stało? Co mi... jest?
(...) Cyprian Fripp Młodszy wydał z siebie odgłos, jak gdyby coś z trudem przełykał. Więcej odgłosów już nie wydawał. Żadnych.

Wieża Jaskółki

Ciekawostki Edytuj

  • Pochodzenie imienia Cyprian: greckie (od słowa kyprios - cypryjski. Pierwotnie oznaczało osobę z Cypru.).

Więcej w Fandom

Losowa wiki