Fandom

Wiedźmińska Wiki

Czarodziejki i czarodzieje

3733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Czarodziejki i czarodzieje Czarodziejki i czarodzieje
by Marcus Marcellinus

"Bractwo Czarodziejów przestało istnieć po buncie na Thanedd, kiedy część magów oskarżono o zdradę na rzecz Nilfgaardu, po cym aresztowano lub zabito. Byli tam obecni wszyscy liczący sie czarodzieje, ponieważ w dniu następnym miała sie odbyć ważna narada. Podczas walk ginęli również neutralni magowie, miedzy innymi Hen Gedymdeith, którzy pamiętali jeszcze początki ludzkiej kolonizacji. Wkrótce potem Tissaia de Vries popelnila samobójstwo. Dzień jej śmierci stal sie końcem Bractwa i początkiem nowego ładu.

Po buncie na Thanedd niektóre spośród czarodziejek zyskały na znaczeniu. Filipa Eilhart wzmocniła swoja pozycje szarej eminencji na dworze Redanii, a elfka Francesca Findabair, królowa Doliny Kwiatów, bardziej zaangażowała sie w sprawy ludzi. Triss Merigold, jedna z młodszych czarodziejek, reprezentująca interesy Foltesta, również włączyła sie do kształtowania nowego porządku."

Książka zawiera charakterystykę najważniejszych osobistości spośród czarodziejów i opisuje ich wpływ na politykę.

Dziennik Edytuj

Głosariusz: Loża

Cena Edytuj

 Kupno Sprzedaż 
60 złoty  12 złoty 

Lokacje Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki