FANDOM

Dede Vargas - zawodowy morderca, należący do oddziału Stefana Skellena, był w grupie, którą wysłano do Fano. Jego pochodzenie jest nieznane. Został zabity przez Ciri w Dun Dâre.

Dede Vargas, diabeł wie, skąd pochodzący, zawodowy morderca.
Wieża Jaskółki

Neratin Ceka i Boreas Mun jechali przodem, za nimi, bok w bok, Kabernik Turent i Cyprian Fripp Młodszy, dalej Kenna Selborne i Chloe Stitz, na końcu Andres Viemy i Dede Vargas. Dwaj ostatni śpiewali modną ostatnio żołnierską piosenkę, sponsorowaną i lansowaną przez Ministerstwo Wojny.
Wieża Jaskółki

Widziała, jak Kabernik Turent doskoczył i chciał zwlec ją z siodła, widziała, jak błysnął miecz, widziała, jak z szyi Turenta siknęła karminowa struga. Dede Vargas i Fripp Młodszy też to widzieli. Nie zdecydowali się zastąpić dziewczynie drogi, zemknęli między chałupy.
Wieża Jaskółki

Na stół ktoś runął, przesuwając mebel wraz z uczepionym dziadem, zwalił się obok na podłogę. Dziad zaryczał, czując, jak bryzga na niego gorąca krew. Dede Vargas, ten, który zrazu chciał go wypędzić – dziad poznał go po mosiężnych guzach na kubraku – skrzeczał makabrycznie, rzucał się, tryskał krwią, tłukł wokół siebie rękoma.
Wieża Jaskółki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki