FANDOM

200px-People Deidre full

Deidre Ademeyn z Caingorn - postać z oficjalnej przygody do gry komputerowej wiedźmin - Cena neutralności. Jest księżniczką z Caingorn i siostrą Merwina Ademeyn. Miała objąć tron Caingorn, lecz ze względu na haniebne czyny jakich się dopuściła (mordowanie niewinnych, zabicie kapłanki), nie została koronowana i zbiegła z Caingorn. Deidre jest w konflikcie z czarodziejką z Kaedwen, Sabriną Glevissig. W grze możliwy jest romans z Deidre oraz otrzymanie karty.

Dziennik Edytuj

Według słów czarodziejki Sabriny Glevissig Deidre Ademeyn jest niebezpieczną mutantką dotkniętą Przekleństwem Czarnego Słońca, a więc istotą złą i okrutną.

Merwin Ademeyn przyznaje, że Deidre, jako pierworodna, ma prawa do objęcia schedy po ich ojcu. Twierdzi jednak, że skoro dziewczyna jest okrutnym odmieńcem, nie powinna rządzić.

Deidre stała się Dzieckiem Niespodzianką Eskela, gdy wiedźmin uratował przed śmiercią jej ojca, a ten przyrzekł oddać mu to, czego nie spodziewa się zastać w domu. Eskela i dziewczynę łączy więc szczególna więź, a jak chcą niektórzy wręcz Przeznaczenie.

Inne informacje Edytuj

  • Na mocy prawa niespodzianki, Eskel otrzymał Deidre, jako nagrodę za ocalenie życia jej ojca.
  • Głosu użycza jej Joanna Kudelska.
  • Deidre znaczy po celtycku smutek.
  • Możliwe że była matka króla Niedamira.
  • Teoretycznie była mutantem dotkniętym Przekleństwem Czarnego Słońca (urodziła się w czasie zaćmienia).
  • Według przygody "Cena neutralności" to Deidre (przypadkowo) zraniła Eskela. Jednak wygląd jego blizny w grze Wiedźmin 3 jednoznacznie wskazuje na pazury jakiegoś potwora.

GaleriaEdytuj

Romance Deidre

Karta Deidre

Więcej z Fandomu

Losowa wiki