Fandom

Wiedźmińska Wiki

Depr

3899stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Depr

Depr - postać z przygody I klątwa, i miłość, i zdrada do gry komputerowej Wiedźmin, zjawa nilfgaardzkiego wojaka.

OpisEdytuj

W czasie wojny, gdy oddziały w skład w których wchodził panoszyły się po Maedicie, powierzono mu pilnowanie stodoły stanowiącej więzienie branek wojennych. Kobiety zdołały jednak niepostrzeżenie wyjśc z budynku i zadzgac widłami samotnie wartującego Depra, w odwet za co jego towarzysze spalili niewiasty w stodole. Od tego momentu duch Depra nawiedzał te zgliszcza, jednak zachował prostoduszny charakter i nie stwarza dla nikogo zagrożenia. Geralt po raz pierwszy spotyka go po zawiadomieniu sołtysa Amadeusza Swobody o śmierci królowej kikimor w trakcie zadania "Żyła złota", kiedy widmo sterczy przy moście i przypatruje się pobojowisku po napadzie na karawanę dokonanym przez bandytów Adama Luisa Muriettę. Duch wyznaje m. in., że to właśnie oni obrabowali wóz i wybili załogę, co popycha do przodu misję. Wbrew słowom Depra po przejściu tej fazy zadania można go spotkac w spalonej stodole dopiero w póznym etapie misji "I klątwa, i miłość, i zdrada", jeżeli po pogodzeniu Muńka z Amadeuszem Swobodą Geralt przystanie w domu Idy na jego propozycję udania się do zgliszcz. Geralt natknie się ponownie na Depra, któremu tymczasem terroryzujący go i inne zjawy Genesus nakazał strzeżenie stodoły przed intruzami ze względu na naradę duchów w sprawie zamieszek w wiosce. Depr ulega większemu strachowi przed Anabelą z bliżej nieznanych powodów i decyduje się na przepuszczenie Białego Wilka, za co zbiera pózniej naganę od Genesusa. W ostatnich etapach tej ścieżki przechodzenia zadania przekaże Geraltowi wiadomośc od duchów Adama Luisa Murietty i Idy dla Geralta, prosząc go o udanie się do spalonej stodoły. Przysłuchuje się rozmowie całej trójki, po czym ze wzruszenia nawet szczęśliwym zakończeniem płacze.

Dane z dziennikaEdytuj

Nieszkodliwy duch nilfgaardzkiego żołnierza, nawiedzający spaloną stodołę. Zginął z rąk rozwścieczonych kobiet.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki