FANDOM

Dillingen — twierdza w Brugge na południe od miasta Brugge. Z Dillingen pochodzi Regis. Po pokoju cintryjskim, przetransportowano tu elfich oficerów z brygady Vrihedd i dokonano ich selekcji.

-To nie chłopi - zacisnęła wargi Milva. - To kupcy. Szli z południa, od Dillingen ku Brugge, tutaj ich naścignęli. Niedobrze jest, wiedźminie. Myślałam już tutaj ku południu wykręcić, ale teraz iście nie wiem, co czynić. Dillingen i całe Brugge już niechybnie w nilfgaardzkich rękach, tędy do Jarugi nie dojdziemy. Mus nam dalej na wschód, przez Turlough. Tam lasy i bezludzie, tamtędy wojsko nie pójdzie.
Chrzest ognia

Od Dillingen szliśmy lasami, cicho i skrycie, gdy wojska przeszły, wyszliśmy na gościniec, by czas nadrobić.
Urwał, popatrzył po pobojowisku.
- Do takich widoków - wskazał trupy - przywykliśmy. Od samego Dillingen, od Jarugi, na gościńcach jedna śmierć... Należeliście do tych tutaj?

Chrzest ognia

A na twierdzę Dillingen ruszyła zza Jarugi nilfgaardzka Czarna Piechota. (...) Dillingen już niechybnie zdobyte (...).
Chrzest ognia

Zwę się Emiel Regis. Pochodzę z Dillingen. Jestem cyrulikiem.
Chrzest ognia

Galera stuknęła burtą o obrośnięte glonami i muszlami pale. Rzucono cumy. Rozbrzmiały krzyki, przekleństwa i komendy. Darły się mewy łowiące odpadki, pływające po zielonej, brudnej wodzie portu. Nabrzeże roiło się od ludzi. Głównie umundurowanych.
– Koniec rejsu, panowie elfy – powiedział nilfgaardzki dowódca konwoju. – Jesteśmy w Dillingen. Wysiadka! Czekają tu już na was.

Pani Jeziora

CiekawostkiEdytuj

  • Dillingen to również wieś we wschodnim Luksemburgu, w gminie Beaufort.

NiezgodnościEdytuj

  • Na mapie do gry Wiedźmin Dillingen jest przedstawione jako miasteczko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki