FANDOM

Diuknovigradzki gangster, który po rozwiązaniu problemu Skurwiela Juniora przez Geralta, chciał zająć miejsce Skurwiela w Wielkiej Czwórce, lecz zdaniem Zoltana brakowało mu do tego pieniędzy, wpływów, ludzi i klasy. Jednym z jego podwładnych był Hrabia.

Geralt spotkał go w zadaniu "Niebezpieczna gra". Diuk, podobnie jak Zoltan i Król Żebraków, interesował się handlem rzadkimi kartami do gwinta. Groził krasnoludowi, aby ten przestał mieszać się do spraw kart.

Gdy wiedźmin i Zoltan skompletowali całą kolekcję kart, udali się na spotkanie z kupcem. Na miejscu okazało się, że kupiec został zamordowany przez Diuka. Gangster zabrał mu pieniądze i zażądał oddania kart. Gdy odmówili, nasłał na nich swoich ludzi, a sam zaczął uciekać. Geralt i Zoltan poradzili sobie z bandytami i wiedźmin pobiegł za Diukiem. Pościg ostatecznie skończył się w kanałach pod miastem, gdzie Biały Wilk znalazł rannego gangstera zaatakowanego przez utopce. Diuk oddał pieniądze, ale prosił, aby go nie zabijać. Geralt miał możliwość dobić go lub zostawić w spokoju, lecz przed odejściem wiedźmin stwierdził, że ranny przestępca ma niewielkie szanse na przeżycie. Po powrocie do Zoltana, jeśli Geralt nie zabił Diuka, krasnolud powie, że powinien to zrobić, bo widział jaki był cięty na Zoltana.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki