FANDOM

Djengo Frett – łowca nagród, który sam siebie uważa za najsłynniejszego łowcę na północ od Jarugi.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Geralt spotyka go we wsi Blandare na Skellige. Djengo, zapyta czy wiedźmin natrafił podczas swoich podróży na braci Grossbart, a gdy ten zaprzeczył, Frett odszedł. Następnie spotkali się ponownie przed jaskinią na południu Ard Skellig. Wewnątrz ukrywali się przestępcy, na których polował Djengo. Zaproponował Geraltowi wspólne uporanie się z problemem i podzielenie nagrodą. Po zakończonej współpracy, wiedźmin więcej go nie spotyka.

Jeśli Geralt najpierw odwiedził grotę i pozbył się braci Grossbart, przy pierwszym spotkaniu z Djengo wiedźmin powie mu, że musi poszukać nowego zlecenia. Geralt powie mu gdzie znajdzie ich ciała, a w zamian Frett odstąpi połowę nagrody.

Ciekawostki Edytuj

  • Imię, nazwisko oraz profesja Djengo są nawiązaniem do Jango Fetta – łowcy nagród z serii filmów „Gwiezdne wojny”, oraz Django – tytułowego bohatera filmu Quentina Tarantino, który również był łowcą nagród.
  • Całe zadanie jest nawiązaniem do książki „Smutna Historia Braci Grossbart”. W Wiedźminie występują trzej bracia, a w książce jest ich dwóch. Trzeci brat jest nawiązaniem do autora książki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki