FANDOM

People Novigrad traveller

Domokrążca - postać występująca w grze komputerowej "Wiedźmin". Jest to jubiler sprzedający biżuterię w Wyzimie Klasztornej.

Opis Edytuj

Wbrew posiadania takowej nazwy w statucie nie jest domokrążcą, gdyż całymi dniami handluje na straganie razem z innymi kupcami na placu Eskulapa. W nocy nie można z nim handlować, lecz przybywa codziennie na rynek we wczesnych godzinach rannych. Jego postać nie ma znaczenia w żadnym z zadań, chociaż jego towar jest przydatny w wielu z nich.

Sprzedawane przez niego towary to: krzesiwo, stokrotki, tulipany, żółte róże, białe róże, złota chusta damska, czerwona chusta damska, storczyki, srebrny pierścień, złote damskie rękawiczki, czerwone damskie rękawiczki, złoty pierścień, srebrny pierścień z rubinem, złoty pierścień z szafirem, damski szal.

Ciekawostki Edytuj

  • Głosu użyczył mu Zbigniew Konopka.
  • Jest oznaczony statusem neutralnym, więc we wczesnych godzinach porannych Geralt może go zabić, lecz na jego miejsce pojawi się nowy domokrążca. Za zabicie domokrążcy jest 1 punkt doświadczenia, a jeżeli straże miejskie zobaczą morderstwo, to zaatakują Geralta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki