FANDOM

Opisy z książek i gier

Wiedźmin 3: Dziki Gon Edytuj

Gdy Geralt przyjmował zadanie zniszczenia zła na Szepczącym Wzgórzu, nie miał pojęcia, z kim przyjdzie mu się zmierzyć. Za ataki dzikich zwierząt na mieszkańców Sztygarów, odpowiedzialny był duch zaklęty w drzewie. Tajemnicza istota przemawiała sugestywnym kobiecym głosem.

Duch zdradził, że był niegdyś druidką z Velen, której zadaniem była opieka nad okoliczną knieją. Kiedy stała się niewygodna, wiedźmy zamordowały ją, a jej duszę uwięziły w drzewie.

Duch druidki nie zamierzał poddać się bez walki. Z pomocą przyszły mu siły natury. Puszcza i jej mieszkańcy zaczęli bronić Szepczącego Wzgórza przed zakusami wiedźm. Nie obyło się bez postronnych ofiar, bowiem zgodnie ze słowami ducha, agresja kniei jest niepowstrzymana, a las nie rozróżnia niewinnych od nieprawych.

Zaklęty w drzewo duch błagał Geralta, by ten zdjął z niego urok i wyzwolił od wiecznej udręki. W zamian obiecał pomoc w uwolnieniu sierot, przetrzymywanych na polanie, którym groziła okrutna śmierć z rąk wiedźm.

Jeśli Geralt decyduje się zabić Ducha:

Zbyt wiele niewinnej krwi wsiąkło w Szepczące Wzgórze i okoliczną ziemię. Geralt nie uwierzył w tłumaczenia ducha i zniszczył jego zaklęte serce. Tym samym unicestwił go ostatecznie.

Jeśli Geralt decyduje się uwolnić Ducha:

Geralt dał się przekonać i, kierując się wskazówkami ducha, odczynił czar, zaklinając duszę druidki w karą klacz. Tak oto duch odzyskał wolność, a klątwa ciążąca nad Szepczącym Wzgórzem została zdjęta.
Jaskier

Więcej z Fandomu

Losowa wiki