Fandom

Wiedźmińska Wiki

Dudu

3742strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tellico Lunngrevink Letorte, w skrócie Penstock, dla przyjaciół Dudu - doppler mieszkający w Novigradzie pod postacią Daintiego Biberveldta, początkowo wbrew jego woli. Jednakże dzięki serii błyskotliwych posunięć handlowych Dudu zyskał sympatię tego niziołka, a ten pozwolił mu korzystać z jego postaci oraz sprawować funkcję jego faktora w tym mieście. Od tego momentu Dudu był uważany za kuzyna Dainty'ego. W Dzikim Gonie stracił swój majątek i prawe oko przez Skurwiela Juniora a po śmierci Juniora podszywa się pod niego. 2 tygodnie po śmierci Skurwiela głosił że nawrócił się na Wieczny Ogień, sprzedał nielegalne interesy i zajmuje się handlem dalekomorskim.

(...) jesteś małym, biednym, dobrotliwym dopplerem. Dopplerem, który wszakże mógł zabić Biberveldta (...) zdobywając przez to absolutne bezpieczeństwo (...). Ale nie zabiłeś go, Tellico, bo nie było cię na to stać. Bo jesteś małym, biednym, dobrotliwym dopplerem, którego przyjaciele nazywają Dudu. I w kogokolwiek byś się nie zmienił, zawsze jesteś taki sam. Umiesz skopiować tylko to, co w nas dobre, bo tego, co w nas złe, nie rozumiesz.
Miecz przeznaczenia

Dane z innych źródeł Edytuj

Dudu.jpg

Kadr z serialu przedstawiający Dudu.

W filmie i serialu w postać Dudu wcielił się Iwo Pawłowski.

Więcej w Fandom

Losowa wiki