FANDOM

Endriaga.jpg
Endriaga - potwór ze Zwilgłego Uroczyska, obecnie na wymarciu.

Są pewne różnice - mruknął Geralt, wciąż pod nie­przyjaznym wzrokiem kocura.
- Są - zgodził się Codringher. - Ty jesteś wiedźminem anachronicznym, a ja wiedźminem nowoczesnym, idącym z duchem czasu. Dlatego ty wkrótce będziesz bezrobotny, a ja będę prosperował. Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie już na świecie. A skurwysyny bę­dą zawsze.

Czas pogardy

Tam, panoczku, są brukołaki, liścionosy, endriagi, inogi a insze plugastwo! Toż ledwo dwie niedziele temu capnął leszy zięcia mego, a tak, że zięć ino zacharczeć zdołał i już było po nim.
Wieża Jaskółki

– Spojrzyjcie, ludzie! Dziś na arenie nie wilk, nie goblin, nie endriaga!
Wieża Jaskółki

Dane z innych źródeł Edytuj

Gra Wyobraźni

  • Leśna jaszczurka, żyjąca głównie w lasach na południu Kontynentu. Zwykle zielonej lub brązowej barwy, ma trójkątną głowę i silne szczęki pełne ostrych zębów, dochodzi do trzech metrów długości. Żywi się zwierzętami leśnymi. Jej ślina jest bardzo jadowita, ofiara zazwyczaj ginie kilka minut po ukąszeniu.
    Endrega Warrior.jpeg

    Endriaga Wojownik w Wiedźmin 3

Gry CD Projektu RED

  * Jest to stworzenie leśne, przypominające pająki. Dość długie , poruszające się za pomocą 2 par odnóży. Preferują raczej wilgotne i zarośnięte miejsca bytowania. Atakują przednimi odnóżami. Często szarżują na oponenta. Są to zwierzęta żyjące w koloniach, posiadające pracownice, wojowników oraz królową. Kokony z embrionami wyglądają jak liście pułapki muchołówki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki