Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ensenada

3744strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ensenada – rezydencja zimowa monarchy Koviru w Lan Exeter. Był to jedyny budynek w mieście, który miał szeroki front. Charakterystycznym elementem rezydencji były reprezentacyjne, długie, marmurowe schody, sięgające od głównego wejścia, aż do Wielkiego Kanału. Nad owym wejściem znajdował się fronton podtrzymywany przez smukłe kolumny. Pałac wyposażony był też w tylne wejścia, do których również prowadziły schody. Były one jednak o wiele łatwiejsze do pokonania niż te, które prowadziły do głównych drzwi.

Na dotykających Kanału schodach pałacu Ensenada, monarszej rezydencji zimowej, jedynego budynku o szerokim froncie, oczekiwał już komitet powitalny i królewska para: Gedovius, władca Koviru i jego małżonka, Gemma.
Wieża Jaskółki

Do Ensenady, oczywista, dostał się tylnym wejściem. Z czego był bardzo rad. Do głównego wejścia zimowej monarszej rezydencji, pod wspaniały, wsparty na smukłych kolumnach fronton, wiodły wprost od Wielkiego Kanału imponujące, ale cholernie długie schody z białego marmuru. Schody prowadzące do jednego z licznych tylnych wejść były nieporównanie mniej efektowne, ale też i łatwiejsze do przebycia. (...) Wewnątrz pałacu czekały dalsze schody i dalsza wspinaczka.
Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki