FANDOM

Ewald Borsody – postać z dodatku Wiedźmin 3: Serca z Kamienia. Syn Maksymiliana Borsodego i brat Horsta Borsodego. Geralt spotyka go w trakcie zadania Sezamie Otwórz Się, kiedy to musi zdobyć Dom Maksymiliana Borsodego dla Olgierda von Evereca.

Planuje zorganizować napad na Dom Aukcyjny brata w celu odzyskania utraconego majątku.

Swoją prawdziwą tożsamość wyjawia dopiero podczas konfrontacji z bratem w skarbcu Domu Aukcyjnego. Geralt ma wtedy cztery możliwości do wyboru:

  1. Stanąć po stronie Horsta, zabić Ewalda, ale także Horsta, gdy ten po walce nie będzie chciał oddać Domu Maksymiliana Borsodego.
  2. Stanąć po stronie Horsta, zabić Ewalda i dogadać się z Horstem - wiedźmin weźmie Dom Maksymiliana Borsodego, a Borsody znajdujący się w nim testament.
  3. Stanąć po stronie Ewalda, zabić Horsta, ale także Ewalda, gdy ten po walce nie będzie chciał oddać Domu Maksymiliana Borsodego.
  4. Stanąć po stronie Ewalda, zabić Horsta i dogadać się z Ewaldem - wiedźmin weźmie Dom Maksymiliana Borsodego, a Borsody znajdujący się w nim testament.

Tylko jedno wyjście nie kończy się śmiercią Ewalda. Jeśli Geralt postąpi właśnie tak, podczas przemierzania ulic Oxenfurtu można usłyszeć rozmowę mieszczan, z której wynika, że Ewald został nowym właścicielem Domu Aukcyjnego, a Horstowi wyprawiono pogrzeb podając do wiadomości publicznej, że zmarł na zawał. Jednakże mieszczanie nie do końca wierzą w tę wersję.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki