Fandom

Wiedźmińska Wiki

Fulko Artevelde

3735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Fulko Artevelde - jednooki prefekt z Riedbrune, słynący z okrucieństwa w walce z przestępczością, zwłaszcza ze zbrojnymi hanzami i bandami. Oszpecona twarz Fulka świadczyć może o tym, że przeżył on w przeszłości tragedię, która jest przyczyną jego bezwzględnych metod. Fulko dowiedział się od Angoulême o planowanym zamachu na Geralta, którego sprawcami miała być banda Słowika wynajęta przez półelfa Schirrú. Uprzedził o tym wiedźmina i zawarł z nim układ mający na celu zabicie Słowika i rozbicie jego bandy.

To pan Fulko Artevelde, niedawno mianowany przez władze wojskowe prefekt, wyjaśnił ulicznik, patrząc na szafot i zdobiące go fragmenty ludzkiej anatomii. To znowu pan Fulko dał kogoś katu. Żartów z panem Fulkiem nie ma, dodał. Srogi to pan.
Wieża Jaskółki

Tym, który pytanie zadał, był barczysty ciemnowłosy mężczyzna z twarzą przyozdobioną bruzdami blizn i skórzaną klapką zakrywającą lewy oczodół. W ciemnej uliczce widok tej cyklopiej twarzy zdolen był wydrzeć jęk zgrozy z niejednej piersi. A jakże niesłusznie, zważywszy, że była to twarz pana Fulka Artevelde, prefekta Riedbrune, najwyższego rangą stróża prawa i porządku w całej okolicy.
Wieża Jaskółki

Więcej w Fandom

Losowa wiki