Fandom

Wiedźmińska Wiki

Ganfaf

3902strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ganfaf - postac z przygody "Wesele" do gry komputerowej "Wiedzmin", nieco obłąkany mędrzec i niedoszły królobójca.

Cele jego przebywania na weselu są tajemnicze, albowiem nie został zaproszony, podobna rzecz tyczy się z kolei jego utopcowatego pupilka Gulguma. Cały czas bełkocze niezrozumiałe frazy w dziwnym języku lub mówi "Jeden by wszystkimi rządzic". Głównie jest obecny w pomieszczeniu z krzesłami w karczmie, można go zagadac na początku przygody. Nie odgrywa jednak żadnej znaczącej roli, chociaż sporo o Ganfafie można się dowiedziec od Talara, który zjawił się także niezaproszony na weselu Geralta w celu śledzenia czarownika. Talar wyjaśnia m. in., że Ganfaf na audiencji u króla Foltesta usiłował rzucic na niego jakieś zaklęcie, lecz został przygnieciony masą gwardzistów temerskich, po czym zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach, gdy się rozstąpili.

Dane z dziennikaEdytuj

Dziwny facet, cały czas coś bełkocze. Jak on się tutaj w ogóle znalazł?

Okazuje się, że to zamachowiec. Muszę mieć go na oku.

Ciekawostki Edytuj

  • Portretu w dzienniku użyczył mu Pustelnik, zaś jego model postaci to model postaci druida z przekolorowaną na biało szatą.
  • Stanowi aż nazbyt widoczną parodię Gandalfa - czarodzieja i jedną z głównych postaci książek fantasy autorstwa J. R. R. Tolkiena. To samo tyczy się jego zdania o jednym, by wszystkimi rządzic - jest to aluzja do pierścienia Saurona.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki