Fandom

Wiedźmińska Wiki

Grot Włóczni

3859stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

"Grot Włóczni" - jedna z 35 karczm w Novigradzie. Znajduje się niedaleko głównego ołtarza Wiecznego Ognia. Jej właścicielem jest ojciec Deczki. Miejsce wytchnienia budowlańców, a także Dainty'ego Biberveldta, które odwiedza również podszywający się pod niego doppler Dudu.

- Idziemy stąd.
- Dokąd proponujesz?
- A jak myślisz? Do świątyni Wiecznego Ognia? Chodź, wpadniemy pod "Grot Włóczni". Muszę uspokoić nerwy.

Miecz przeznaczenia

- Zamierzasz może wesprzeć nas, Biberveldt? W rozrywkach, ma się rozumieć? To się świetnie składa. Tu, pod "Grotem Włóczni", zamierzamy się podchmielić. A potem planujemy skoczyć do "Passiflory".
Miecz przeznaczenia

- I dobrze, że siedzi, bezczelny sukinsyn - warknął Dainty. - Pomyśleć tylko, zatrzymał się nawet tu, pod "Grotem", gdzie sam zwykłem na kwaterze stawać!
Miecz przeznaczenia

- Właściciel zajazdu pod "Grotem Włóczni" (...) miał czelność zarzucić waszmościom konszachty z (...) vexlingiem.
Miecz przeznaczenia

- (...) Kto twierdzi, że widział vexlinga pod "Grotem Włóczni", o rzut kamieniem od głównego ołtarza Wiecznego Ognia, ten jest bluźnierczym heretykiem i swoje twierdzenie będzie musiał odwołać.
Miecz przeznaczenia

Dane z pozostałych źródeł Edytuj

  • brak

Ciekawostki i inne informacje Edytuj

  • brak

Więcej z Fandomu

Losowa wiki