FANDOM

Guiscard Vermuellen - książę Koviru, diuk Creyden. Wnuk króla Esterada i królowej Zuleyki, syn Gaudemundy Vermuellen i księcia Vermuellena. W czasie wojny Wojny Nilfgaardu z Nordlingami, ma około dziesięciu lat. Dożywa przynajmniej dziewiędziesięciu pięciu lat.

Po osiemdziesięciu pięciu latach, gdy sytuacja zmieniła się na tyle, by o pewnych sprawach i osobach można już było bezpiecznie mówić, przemówił Giuscard Vermullen, diuk Creyden, wnuk Esterada Thyssena, syn jego najstarszej córki Gaudemundy. Diuk Guiscard był sędziwym już starcem, ale wydarzenia, których był świadkiem, pamiętał dobrze. To właśnie diuk Guiscard wyjawił, skąd się wziął milion bizantów, za które Redania wyekwipowała armię konną na wojnę z Nilfgaardem.
Wieża Jaskółki

Na podłodze gigantycznej sali bawił się wprawdzie dziesięcioletni na oko chłopczyk, ale ten wszak się nie liczył, a ponadto tak był zajęty swymi ołowianymi żołnierzykami, że nie zwracał na rozmawiających żadnej uwagi. - To Guiscard - wyjaśnił Esterad, wskazując chłopca ruchem głowy. - Mój wnuk, syn mojej Gaudemundy i tego nicponia, księcia Vermullena. Ale ten malec, Guiscard, to jedyna nadzieja Koviru, gdyby Tankred Thyssen okazał się... Gdyby Tankredowi coś się przydarzyło.
Wieża Jaskółki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki