FANDOM

Guthlaf – syn Svena, seneszal przydzielony Yennefer, podczas jej pobytu na Skellige. Dowodził drakkarem „Alkyone" podczas wyprawy Yennefer na Głębię Sedny, gdzie zginał wraz z siedmioma innymi ochotnikami.

W oddanych do dyspozycji Yennefer komnatach zapanował szaleńczy rozgardiasz, nad którym z najwyższym trudem panował przydzielony czarodziejce seneszal Guthlaf. (...)
– Przykro mi, mościa czarodziejko – wycedził seneszal Guthlaf. – Ale jeśli nie ma, to nie ma. Daliśmy wam wszystko, co mieliśmy. Cudów i czarów robić nie umiemy!

Wieża Jaskółki

– Mam dla ciebie dwa drakkary, o które prosiłaś. „Alkyone" i „Tamarę". I drużynę, ma się rozumieć. „Alkyone" dowodził będzie Guthlaf, syn Svena, prosił o ten zaszczyt, przypadłaś mu do gustu, Yennefer.
Wieża Jaskółki

– (...) I powtarzam – sami ochotnicy. To, co zamierzam zrobić... jest bardzo ryzykowne. Bardziej niż morska bitwa.
– Pojmuję – kiwnął głową stary seneszal. – I zgłaszam się pierwszy. Ja, Guthlaf, syn Svena, proszę o ten zaszczyt, pani.
Yennefer długo patrzyła mu w oczy.
– Dobrze – powiedziała. – A zaszczycona jestem ja.

Wieża Jaskółki

– Przepadł stary Guthlaf, syn Svena – przemówił znowu Asa Thjazi. – Do ostatniej kosteczki objadły już go pewnie kraby na dnie Sedny...
Wieża Jaskółki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki