FANDOM

Gwint: Rozgrywki w Novigradzie – zadanie poboczne, występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym Geralt rozgrywa partyjki w Gwinta, ze wszystkimi ważniejszymi graczami w Novigradzie.

Wiedźmin, poznając podstawy gry w Gwinta od Alderta Geerta, postanowił spróbować szczęścia w rozgrywkach wielkomiejskich.

Wpis w dzienniku Edytuj

Novigrad jest miastem kosmopolitycznym, prawdziwym tyglem kultur. Nic więc dziwnego, że każdy gracz w gwinta w Novigradzie jest inny, a łączy ich to, że zazwyczaj mają dobre karty. Wiedźmin postanowił upolować novigradzkie unikaty ogrywając wszystkich po kolei.

Po czterech zwycięstwach Geralt dysponował czterema nowymi kartami, dzięki którym mógł grać jeszcze lepiej, i wygrywać jeszcze więcej dobrych kart.
Jaskier

Przebieg zadania Edytuj

Wygraj unikatową kartę od Vimmego Vivaldiego. Edytuj

Geralt odnalazł swojego pierwszego przeciwnika na rynku w Novigradzie, a był nim Vimme Vivaldi, bankier. Po ograniu go wiedźmin dostaje informacje, aby udał się do Markizy Serenity z Passiflory i z nią zagrał o unikatową kartę Vesemir.

Wygraj unikatową kartę od Markizy Serenity. Edytuj

Biały Wilk zgodnie z poleceniem udaje się do Passiflory, aby zagrać z kobietą o kartę. Po ograniu Markizy najemny zabójca potworów, wygrywa kartę Moorvran Voorhis i zostaje pokierowany do Dijkstry.

Wygraj unikatową kartę od Dijkstry. Edytuj

Kolejnym przeciwnikiem wiedźmina był Dijkstra. Po pokonaniu go w Gwinta Geralt otrzymuje kartę Esterad Thyssen i dostaje informacje, aby zagrał z członkiem komanda Wiewiórek stacjonującego nieopodal Novigradu.

Wygraj unikatową kartę od członka komanda Wiewiórek. Edytuj

Biały Wilk udaje się poza rejony miasta i w lesie znajduje ukryte komando Wiewiórek. Wiedźmin rozgrywa partyjkę z elfim kupcem, który tam przebywa. Po ograniu go Geralt otrzymuje ostatnie cenne karty jakimi są Cirilla oraz Francesca Findabair Najpiękniejsza kobieta na świecie, które mógł zdobyć od graczy Novigradu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki