FANDOM

Gwint: Rozgrywki w Velen – zadanie poboczne, występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym Geralt rozgrywa i wygrywa partyjki w Gwinta ze wszystkimi ważniejszymi graczami w Velen.

Wiedźmin odnajduje ogłoszenie dotyczące zawodów w Gwinta. Po poznaniu zasad gry od Alderta Geerta w karczmie w Białym Sadzie, postanawia sprawdzić swoje umiejętności z graczami zamieszkującymi Velen.

Ogłoszenie

Klub graczy w gwinta „Szuler" z siedzibą we Wrońcach poszukuje nowych członków — i przeciwników.
Mile widziane doświadczenie, chociaż niedoświadczonych też poduczymy (nie zwracamy pieniędzy, które przegrają).
Więcej informacji u przewodniczącego klubu, Filipa Stengera zwanego Baronem.

Wpis w dzienniku

Velen, zwane Ziemią Niczyją, wbrew pozorom obfitowało w wielu dobrych graczy w gwinta. W ich posiadaniu znajdowały się cenne karty, które Geralt postanowił wygrać. Pierwszym graczem, z którym miał się zmierzyć wiedźmin, był Krwawy Baron.

Aż w końcu wszyscy gracze z Velen zostali pokonani, a wiedźmin zdobył wszystkie cenne karty.
Jaskier

Przebieg zadania

Wygraj unikatową kartę od Barona.

Wiedźmin odnajduje swojego pierwszego poważnego przeciwnika w Kasztelu Wrońce, a jest nim Krwawy Baron. Po pokonaniu go w Gwinta otrzymuje kartę Sigismund Dijkstra oraz dowiaduje się, że może zmierzyć się ze szkutnikiem ze wsi Rudnik albo z jasnowidzem ze wsi Benek.

Wygraj unikatową kartę od wróża.

Biały Wilk udaje się do wsi Benek, gdzie napotyka jasnowidza. Po pokonaniu go otrzymuje kartę Letho z Gulety. Starzec mówi, że Geralt powinien udać się do wsi Rudnik, aby zmierzyć się ze szkutnikiem.

Wygraj unikatową kartę od szkutnika z wsi Rudnik.

Kolejnym przeciwnikiem, do którego udaje się zabójca potworów, jest szkutnik ze wsi Rudnik. Kiedy Geralt wychodzi zwycięsko z gry otrzymuje kartę Wiedźma: Prządka, a mężczyzna mówi mu, że jest gotowy na najlepszego gracza w Velen, Hadko z Podgajów.

Wygraj unikatową kartę od Hadka z Podgajów.

Wiedźmin, kierując swe kroki do wsi Podgaje, napotyka na Hadka, najlepszego gracza Gwinta w Velen. Po zakończonej rozgrywce, z której Biały Wilk wychodzi zwycięsko, zdobywa karty Vernon Roche i Eredin Bréacc Glas Król Dzikiego Gonu.