FANDOM

Gwint: Rozgrywki w Velen – zadanie poboczne, występujące w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon, w którym Geralt rozgrywa i wygrywa partyjki w Gwinta, ze wszystkimi ważniejszymi graczami w Velen.

Wiedźmin odnalazł ogłoszenie dotyczące zawodów w Gwinta. Biały Wilk, poznając zasady gry od Alderta Geerta w karczmie w Białym Sadzie, postanowił sprawdzić swoje umiejętności z graczami, zamieszkującymi Velen.

Ogłoszenie Edytuj

Klub graczy w gwinta „Szuler" z siedzibą we Wrońcach poszukuje nowych członków — i przeciwników.
Mile widziane doświadczenie, chociaż niedoświadczonych też poduczymy (nie zwracamy pieniędzy, które przegrają).
Więcej informacji u przewodniczącego klubu, Filipa Stengera zwanego Baronem.

Wpis w dzienniku Edytuj

Velen, zwane Ziemią Niczyją, wbrew pozorom obfitowało w wielu dobrych graczy w gwinta. W ich posiadaniu znajdowały się cenne karty, które Geralt postanowił wygrać. Pierwszym graczem, z którym miał się zmierzyć wiedźmin, był Krwawy Baron.

Aż w końcu wszyscy gracze z Velen zostali pokonani, a wiedźmin zdobył wszystkie cenne karty.
Jaskier

Przebieg zadania Edytuj

Wygraj unikatową kartę od Barona. Edytuj

Wiedźmin odnajduje swojego pierwszego poważnego przeciwnika w Kasztelu Wrońce, a jest nim Krwawy Baron. Po pokonaniu go w Gwinta otrzymuje kartę Sigismund Dijkstra i mówi, że może zmierzyć się ze szkutnikiem ze wsi Rudnik, albo z jasnowidzem ze wsi Benek.

Wygraj unikatową kartę od wróża. Edytuj

Biały Wilk udaje się do wsi Benek, gdzie napotyka jasnowidza, po jego pokonaniu otrzyma kartę Letho z Gulety i powie, że Geralt powinien udać się do wsi Rudnik, aby zmierzyć się ze szkutnikiem.

Wygraj unikatową kartę od szkutnika z wsi Rudnik. Edytuj

Kolejnym przeciwnikiem, do którego udał się zabójca potworów, był szkutnik ze wsi Rudnik. Kiedy Geralt wyszedł zwycięsko z gry otrzymał kartę Wiedźma: Prządka i mężczyzna powiedział mu, że jest gotowy na najlepszego gracza w Velen, a był nim Hadko z Podgajów.

Wygraj unikatową kartę od Hadka z Podgajów. Edytuj

Wiedźmin, kierując swe kroki do wsi Podgaje napotyka na Hadka, najlepszego gracza Gwinta w Velen. Po zakończonej rozgrywce, z której Biały Wilk wyszedł zwycięsko, zdobywa karty Vernon Roche i Eredin Bréacc Glas Król Dzikiego Gonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki