FANDOM

"Historia świata" autor: Roderick de Novembre.

Dane z książek SapkowskiegoEdytuj

O książce:

Uniósł głowę znad pożółkłych szorstkich stron Historii świata Rodericka de Novembre, ciekawego, choć nieco kontrowersyjnego dzieła, które studiował od wczoraj.
Ostatnie życzenie

Sięgała [Ciri-przyp.red.] też po inne, nie dotyczące magii książki. Czytywała Historię świata i Traktat o życiu.
Krew elfów

W grze komputerowej Wiedźmin Edytuj

Books Generic other Historia świata
Roderick de Novembre

"Gdy podłożono ogień pod stos zbrodniarki i gdy ogarnęły ją płomienie, lżyć owa poczęła zebranych na placu rycerzy, baronów, czarodziejów i panów rajców słowy tak okropnemi, że groza wszystkich przejęła. Choć wprzód wilgotnemi jeno polany stos obłożono, by diablica nie sczezła za prędko i snadniej katuszy ognia zaznała, teraz czem prędzej rozkazano suszu dorzucić i kaźń zakończyć.

Ale iście demon siedział w onej przeklętnicy, bo choć już skwierczała grzecznie, okrzyku boleści nie wydala, jeno straszliwsze jeszcze klątwy miotać poczęła w głos: „Zrodzi się mściciel z mojej krwi. Zrodzi się ze skalanej Starszej Krwi niszczyciel narodów i światów! On pomści mękę moją! Śmierć, śmierć i pomsta wam wszystkim i pokoleniom waszym!". Tyle jeno zdołała wykrzyczeć, nim zgorzała. Tak właśnie zginęła Falka i taką kare poniosła za przelaną krew niewinną."

Monumentalne, choć nieco ogólnikowe dzieło, które opisuje historię świata od czasów najdawniejszych do współczesnych.

Dziennik Edytuj

Głosariusz: Historia Temerii

Cena Edytuj

 Kupno Sprzedaż 
40 Items Oren  8 Items Oren 

Lokacje Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki