FANDOM

Horm - legalny syn Akerspaarka.

Wiedźmin 3: Krew i Wino Edytuj

Horm jest jednym z uczestników turnieju rycerskiego w Toussaint. Występuje w barwach Maecht - czerwonym i błękitnym. Na lewej piersi nosi herb swojego królestwa - czterodzielną tarczę z dwiema srebrnymi rybami na czerwonym polu i trzema złotymi koronami na polu błękitnym.

Geralt będzie mierzył się z Hormem w konkurencji strzeleckiej. Mimo przegranej Horm odnosi się do Białego Wilka z godnością i szacunkiem oraz gratuluje mu wygranej.

Według gry Horm jest przyrodnim bratem cesarza Emhyra var Emreisa (mieli tę samą matkę).

Jeżeli działania Geralta nie doprowadziły do zwycięstwa Nilfgaardu w III Wojnie Północnej, cesarz zostaje zamordowany przez spiskowców. W namiocie Horma na błoniach turniejowych można znaleźć wtedy list kondolencyjny podpisany przez czterech braci księcia, w którym ci informują, że ich przyrodni brat Emhyr var Emreis poniósł śmierć w boju, walcząc dzielnie ze zdrajcami narodu. Uroczystości pogrzebowe mają odbyć się w tajemnicy, aby zamachowcy nie mogli zbezcześcić jego grobu.

Jeżeli Nilfgaard wygra wojnę, Horm dostanie list od czterech braci, w którym informują go o zwycięstwie ich przyrodniego brata i zajęciu Redanii. Polecają mu wypić za to morze wina oraz pocałować każdą piękną pannę, jaka się nawinie. Bracia dodają, że są pewni zwycięstwa Horma w turnieju.

- Tak - potwierdził wiedźmin po chwili namysłu. - Akerspaark. Pamiętam, Duny tak nazwał swego ojca.
- Duny?
- Takie nosił imię. Był królewiczem, synem tego Akerspaarka...
- Nie - przerwał Fenn, zapatrzony w zwoje.- Tu są wszyscy wymienieni. Legalni synowie: Orm, Gorm, Torm, Horm i Gonzalez. Legalne córki: Alia, Valia, Nina, Paulina, Malvina i Argentina...

Czas pogardy

Władcy Maecht Herb Maecht var1 Herb Maecht var2

Herb Maecht var3

AkerspaarkHoëtRudiger
Legalne dzieci Akerspaarka
AliaArgentinaMalvinaNinaPaulinaValiaGonzalezGormHormOrmTorm

Więcej z Fandomu

Losowa wiki